قانونگذاران در تحقیقات حقوق مدنی متهم به تجاوز جنسی هستند

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – معاونان کلانتر می سی سی پی که قبلاً به دلیل نقض احتمالی حقوق مدنی پس از قرار دادن اسلحه در دهان یک مرد سیاهپوست و تیراندازی به او تحت بازجویی قرار گرفته‌اند، اکنون با اتهامات وارده برای حمله به او و یک مرد سیاه‌پوست دوم نیز مواجه هستند. آسوشیتدپرس دریافته است که یک اسباب بازی جنسی در حین بازجویی.

این اتهامات در نامه ای به وزارت دادگستری نوشته شده توسط وکیل مایکل، کوری جنکینز، که نسخه ای از آن را در اختیار AP قرار داده است، آمده است. مالک شباز، وکیل دادگستری فدرال از دادستان‌های فدرال خواست تا اتهامات حقوق مدنی را علیه نمایندگان مطرح کنند و تحقیقات گسترده‌تری را در مورد آنچه که او «عادات و شیوه‌های خلاف قانون اساسی» کل دفتر کلانتری می‌خواند، آغاز کنند.

جنکینز شش نماینده را متهم کرد که در 24 ژانویه به خانه ای که در آن او برای ملاقات با یکی از دوستانش رفته بود، تفنگ را به دهان او گذاشتند و پس از نزدیک به دو ساعت “شکنجه” شلیک کردند.

شباز در بیانیه ای گفت: «این مورد شدید خشونت پلیس مستلزم اجرای قوانین کیفری حقوق مدنی بر روی کتاب است. کلانتر برایان بیلی و رانکین کانتی حقیقت را در مورد آنچه در 24 ژانویه اتفاق افتاد پنهان می کنند و همه طرف ها باید پاسخگو باشند.

شباز در نامه دوشنبه خود به کریستن کلارک، دستیار دادستان کل در امور حقوق مدنی در وزارت دادگستری، خواستار تحقیق در مورد “الگو و شیوه رفتار نادرست پلیس و خشونت پلیس” در شهرستان رانکین شد. نه کلانتری و نه وکیلی که نماینده دفتر بود به تماس‌ها یا لیست ایمیلی از سؤالات در مورد اتهامات پاسخ ندادند.

وزارت دادگستری در بیانیه ای اعلام کرد که تحقیقات حقوق مدنی در مورد پرونده جنکینز ادامه دارد و از اظهار نظر بیشتر خودداری کرد.

تحقیقات AP که در ماه مارس منتشر شد نشان داد که چندین نماینده شهرستان رانکین از سال 2019 حداقل در چهار برخورد خشونت آمیز با مردان سیاهپوست دست داشته اند که دو کشته و یک نفر مجروح شده است. دو نفر از این افراد، از جمله جنکینز، ادعا کردند که نمایندگان در طول برخوردهای جداگانه اسلحه را در دهان آنها گذاشته اند.

جنکینز و دوستش، ادی ترل پارکر، در شب 24 ژانویه گفتند، شش نماینده سفیدپوست شهرستان رانکین ناگهان وارد خانه ای شدند که پارکر در آن زندگی می کرد و اقدام به بستن دستبند آنها کردند. آنها گفتند که نمایندگان به مدت 90 دقیقه بارها و بارها آنها را با تفنگ های شوک کننده شوکه کردند و در یک نقطه آنها را مجبور کردند به پشت دراز بکشند در حالی که نمایندگان شیر روی صورت آنها می ریختند.

بر اساس نامه ای که همراه با عکس بود، جنکینز و پارکر هر دو به ماموران اداره تحقیقات می سی سی پی گفتند که افسران این دو را برهنه کردند، آنها را مجبور کردند با هم دوش بگیرند و سعی کردند در طول یک ساعت بازجویی از یک اسباب بازی جنسی روی آنها استفاده کنند. از اسباب بازی

جنکینز که به دلیل جراحات در صحبت کردن و غذا خوردن مشکل دارد، گفت که یکی از نمایندگان که نامش فاش نشده است، اسلحه را به دهان او شلیک کرد. سوابق پزشکی که او با آسوشیتدپرس به اشتراک گذاشت نشان می دهد که او به دلیل زخم زبان و شکستگی فک تحت درمان قرار گرفته است.

نمایندگان گفتند که جنکینز پس از نشانه رفتن اسلحه به سمت آنها هدف گلوله قرار گرفت. کلانتری به سؤالات متعدد AP در مورد اینکه آیا سلاحی در صحنه پیدا شده است یا خیر، پاسخ نداد. شباز گفت موکلش اسلحه نداشت.

جنکینز به داشتن 2 تا 10 گرم متامفتامین و حمله شدید به یک افسر پلیس متهم شد. پارکر به دو جنایت متهم شد: داشتن وسایل و ادوات و رفتار بی نظم. شباز در نامه خود نوشت، ماموران اداره تحقیقات می سی سی پی به مردان گفتند که انتظار ندارند اتهامات جنایی علیه آنها ادامه یابد.

در همین حال، شباز نوشت: «هیچ معاونی از شهرستان رانکین تنبیه یا اخراج نشده است و همه معاونان همچنان در جامعه پرسه می زنند.

کلانتر شهرستان رانکین نگفت که آیا هیچ یک از معاونان پس از این حادثه به مرخصی موقت منتقل شده اند یا خیر.

سخنگوی اداره تحقیقات می سی سی پی با استناد به “تحقیقات باز و در حال انجام” از اظهار نظر خودداری کرد.

سوابق پلیس و دادگاه به دست آمده توسط AP نشان می دهد که چندین معاون که به تیم واکنش ویژه کلانتری – یک واحد تاکتیکی که اعضای آن آموزش های پیشرفته ای می بینند – در هر یک از چهار برخورد خشونت آمیز با سیاه پوستان شرکت داشتند.

چنین واحدهایی پس از قتل Tier Nichols، پدر سیاه پوستی که چند روز پس از ضرب و شتم وحشیانه توسط اعضای سیاهپوست یک نیروی پلیس ویژه در ممفیس، تنسی درگذشت، مورد توجه قرار گرفتند. مرگ نیکولز منجر به تحقیقات وزارت دادگستری در مورد جوخه های مشابه در سراسر کشور شد.

شباز گفت که تحقیقات گسترده تر از کلانتر شهرستان رانکین با تحقیقات قبلی وزارت دادگستری سایر بخش ها در سراسر کشور، از جمله ادارات پلیس در فرگوسن، میسوری، و لوئیزویل، کنتاکی، مطابقت دارد.

___

مایکل گلدبرگ یکی از اعضای سپاه Associated Press/Report for America Statehouse News Initiative است. America Report یک برنامه ملی غیرانتفاعی است که خبرنگاران را در اتاق های خبری محلی قرار می دهد تا در مورد مسائل مخفی گزارش دهند. او را در توییتر دنبال کنید



[ad_2]

Leave a reply