قاضی نیومن در مورد شواهد انگیزه در محاکمه قتل الکس مرداگ تصمیم می گیرد

[ad_1]

فید زنده از محاکمه قتل الکس مرداگ را در بالا تماشا کنید. رایلی بنسون خبرنگار را دنبال کنید @realrileybenson در توییتر برای به روز رسانی از Walterboro. تیبرای پوشش کامل اخبار در ساعت های 16، 17 و 18 با خبر 2 تماس بگیرید. برای وبلاگ زنده به پایین بروید.

شهرستان کولتون، SC (WCBD) – انتظار می رود که قاضی کلیفتون نیومن روز پنجشنبه تصمیم بگیرد که آیا شواهد مربوط به جنایات مالی الکس مردا به عنوان اثبات انگیزه در محاکمه قتل او قابل قبول است یا خیر.

مرداو متهم به قتل همسرش مارگارت و کوچکترین پسرش پل در ملک خانوادگی آنها در ژوئن 2021 است.

محاکمه قتل الکس مردادو: خلاصه روز هفتم

در جریان تحقیقات الکس مرداگ قرار بگیرید

روز چهارشنبه، یک جدول زمانی دیجیتال با استفاده از داده های تلفن های همراه پل، مگی و الکس بازسازی شد.

ویدئویی که از ساعت 20:44 شب قتل با تلفن پل گرفته شده است، هر سه را با هم در لانه سگ ها قرار می دهد. اگرچه کسی در تصویر نیست، صداها توسط دو دوست نزدیک پل شناسایی شد. مردا در ابتدا به بازرسان گفته بود آخرین باری که مگی و پل را قبل از قتل آنها دیده بود، زمانی بود که آنها اوایل همان شب شام خوردند.

با این حال، دوستان هر دو شهادت دادند که رابطه مرداو با خانواده‌اش محکم بود.


وبلاگ زنده محاکمه ALEX MURDAUGH MURDER TRIAL

10:14 صبح – هایدی گالور، نماینده اسنپ چت در جایگاه قرار می گیرد. او توضیح می دهد که به سؤالات اجرای قانون پاسخ می دهد و توضیح می دهد که اسنپ چت چیست و چگونه سوابق را نگه می دارد. او تأیید می‌کند که سوابق اسنپ‌چت پل مرداگ که به شواهد وارد شده درست و دقیق هستند.

گالور ویدیویی را که پل برای ویل لاوینگ فرستاد و مرداو در حال تماشای درختان فرستاده بود در 7 ژوئن 2021 در ساعت 7:56 بعد از ظهر ارسال شد.


9:55 صبح – دادستان برای تنظیم مجدد لیست شاهدان برنامه ریزی شده خود برای آن روز زمان می خواهد. آنها قبلاً برنامه ریزی کرده بودند که شاهدانی مانند جین سکینگر، مدیر مالی شرکت حقوقی سابق مرداگ را بیاورند که در روز قتل با او در مورد گم شدن پول روبرو شد. از آنجایی که شهادت او مربوط به جنایات قبلی است، ابتدا باید بدون حضور هیئت منصفه استماع شود.


9:42 صبح – دادستان ایالت کریتون واترز می گوید که آنها قصد داشتند امروز شاهدی را از اسنپ چت معرفی کنند و شاهدانی از شرکت حقوقی سابق مورداگ را معرفی کنند، اما شاهدان شرکت حقوقی اجازه نخواهند داشت در برابر هیئت منصفه شهادت دهند زیرا نیومن باید تصمیم بگیرد که چه مدارکی ارائه می کنند قابل قبول است. .

موضوع قوانین 403 و 404 است که توسط شعبه قضایی کارولینای جنوبی به شرح زیر تعریف شده است:

قانون 403: مستثنی کردن شواهد مربوط به دلایل تعصب، سردرگمی، یا اتلاف وقت

  • اگر چه مرتبط است، اما اگر ارزش اثباتی آن به طور قابل ملاحظه ای با خطر تعصب ناعادلانه، سردرگمی موضوعات، یا گمراه کردن هیئت منصفه، یا با توجه به تأخیر بی مورد، اتلاف وقت، یا ارائه غیرضروری شواهد انباشته شده باشد، قابل حذف است.

قانون 404: شواهد شخصیتی برای اثبات رفتار قابل قبول نیست. استثنا؛ سایر جنایات

  • (الف) به طور کلی شواهد شخصیت. ادله شخصیت یا صفت شخصیتی شخص به منظور اثبات عمل منطبق با آن در موقعیتی خاص جایز نیست، مگر اینکه:
    • (1) شخصیت متهم. شواهدی دال بر یک ویژگی شخصیتی مرتبط که توسط متهم یا دادستان برای رد آن ارائه شده است.
    • (2) شخصیت قربانی. شواهدی دال بر ویژگی مرتبط با شخصیت قربانی جنایت که توسط متهم یا دادستان برای رد آن ارائه شده است، یا شواهدی دال بر ویژگی شخصیتی صلح‌آمیز قربانی که توسط دادستان در پرونده قتل برای رد شواهدی ارائه شده است. قربانی اولین متجاوز بود.
    • (3) شخصیت شاهد. شواهد شخصیت شاهد، همانطور که در قوانین 607، 608 و 609 ارائه شده است.
  • (ب) سایر جرایم، اشتباهات یا اعمال. ادله جرایم، خطاها یا اعمال دیگر برای اثبات شخصیت شخص به منظور نشان دادن عمل مطابق با آن قابل قبول نیست. با این حال، ممکن است نشان دادن انگیزه، هویت، وجود یک طرح یا نقشه مشترک، فقدان اشتباه یا تصادف یا قصد قابل قبول باشد.

نیومن قانون 404 را طی می کند و زمینه های مختلفی را شناسایی می کند که شواهد جرایم قبلی ممکن است به این پرونده مربوط باشد، به ویژه برای صحبت با وضعیت ذهنی متهم در زمان جنایت.


9:35 صبح – دادگاه در حال برگزاری است.

قاضی نیومن با رد کردن اعتراض دفاعی چهارشنبه شب به بازجویی دادستانی از ویل لاوینگ شروع کرد و از او پرسید که آیا او از مشکلات مالی مرداگو آگاهی دارد یا خیر.

نیومن گفت که از آنجایی که دفاع قبلاً از یک شاهد پرسیده بود که آیا می تواند دلیلی برای قتل مرداگ همسر و پسرش بیاندیشد، آنها به قلمرو شاهد شخصیت منحرف شدند و بدین ترتیب در را برای ایالت باز کردند تا حقایقی را بیان کند که لاوینگ ممکن است از آنها بی خبر باشد. .

نیومن می گوید که اعتراض به دلیل «کاملاً نامناسب» بودن کافی نیست زیرا «کاملاً نامناسب» مبنای قانونی ندارد.

نیومن می‌گوید استدلال اصلی دفاعیات این است که مردا شخصیت خوبی دارد، او هرگز نمی‌تواند چنین کاری را انجام دهد. لذا شهادت بر شهرت ایشان نیز پذیرفته می شود.

او همچنین می‌گوید که دفاعیات پرونده قایق‌رانی را دیروز مطرح کردند، که راه را برای ارائه شواهد از آن پرونده نیز باز می‌کند.

وصل بمون:دریافت هشدارهای خبری از این آزمایشی و تماشای آن در حال حرکت بابرنامه NEWS 2(آن را از اینجا دانلود کنید). شما همچنین می توانید مشترک شویدایمیل های روزانهبرای آخرین اخبار در مورد این آزمایش.



[ad_2]

Leave a reply