قاضی درخواست محاکمه متهمان خودروی لیندا فریکی را به عنوان فردی رد کرد و در بزرگسالی محاکمه خواهند شد.

[ad_1]

نیواورلئان (WGNO) – چهار نوجوان متهم به سرقت اتومبیل در نیواورلئان در سال گذشته که منجر به تکه تکه شدن و مرگ لیندا فریکی 73 ساله شد، روز دوشنبه دوباره برای جلسه پیش از محاکمه در دادگاه حاضر شدند.

چهار مظنون، جان آنوره (17)، برینیا بیکر (16)، لنیرا تئوفیل (15) و مارقل کورتیس (15) همگی در برابر قاضی ملاقات کردند که از نوجوانان درخواست می‌کرد به‌جای گروهی محاکمه شوند. این پیشنهاد رد شد.

اعضای خانواده به WGNO می‌گویند که درخواست دیگری نیز برای انتقال کیفرخواست‌ها به دادگاه نوجوانان به جای محاکمه نوجوانان در بزرگسالی که در آوریل اعلام شده بود، ارائه شد. دوباره آن حرکت بسته شد.

window.loadAnvato({“mcp”:”LIN”,”width”:”100%”،”height”:”100%”،”video”:”7541982″,”autoplay”:false,”expect_preroll”:true “pInstance”:”p7″، “plugins”:{“comscore”:{“clientId”:”6036439″، “c3”: “wjtv.com”، “version”:”5.2.0″، “useDerivedMetadata” :true,”mapping”:{“c3″:”wjtv.com”،”ns_st_st”:”wjtv”،”ns_st_pu”:”Nexstar”،”ns_st_ge”:”News”،”cs_ucfr”:””}} “dfp”:{“adTagUrl”:”

این چهار نفر در اواخر ماه مارس، تنها یک روز پس از اینکه طبق گزارش‌ها، فریکی، 73 ساله، ماشینش را دزدیدند، دستگیر شدند که منجر به کشیدن او برای چندین بلوک شد تا اینکه دستش قطع شد و در نهایت او را کشت. تلاش عمومی گسترده برای دستگیری چهار مظنون پس از انتشار فیلم ویدئویی از رویداد وحشتناک شهر میانه توسط NOPD تشدید شد.

هر چهار نفر در قتل درجه دوم بی گناه هستند.

[ad_2]

Leave a reply