قاضی تامی گرین پس از شکستن موانع در شهرستان هیندز بازنشسته شد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – مدت زیادی است که قاضی دادگاه ناحیه هیندز پس از شکستن موانع و باز کردن درها برای زنان و آمریکایی های آفریقایی تبار بازنشسته می شود. قاضی تامی گرین پس از 24 سال و 35 سال خدمت در این ماه نیمکت نشینی را ترک می کند.

گرین قد بلندی ندارد، اما چند کفش بزرگ را پر کرده است. دختر کوچولوی واشنگتن اددیشن هرگز فکر نمی کرد که به عنوان اولین زنی که به عنوان قاضی دادگاه ناحیه هیندز کانتی انتخاب می شود، و همچنین اولین زن آفریقایی تبار و اولین زنی که به عنوان قاضی ارشد حوزه در این شهرستان خدمت می کند، بزرگ شود.

“و برای من، اول فقط باز کردن درها و ساختن پلی برای نسل هایی است که قرار بود پشت سر من بیایند. من به طور کلی یک معلم هستم، بنابراین هر کارمند حقوقی یک وکیل کارمند دارم که آنها را آموزش می دهد تا به آنجا بروند. جامعه لازم نیست قاضی باشد، اما برای اینکه وکلای بزرگی باشند، کارکنان من، همه آنها بیرون می آیند و به افراد دیگر درباره چیستی سیستم آموزش می دهند.”

او در 24 سال حضورش در نیمکت نشینان دستاوردهای زیادی داشته است، اما او گفت که ایجاد دادگاه مواد مخدر برای شهرستان چیزی است که به آن بسیار افتخار می کند.

“من آمدم تا یک کار را انجام دهم و آن این است که منصفانه و بی طرف باشم. اما وقتی به اینجا رسیدم، مشکلاتی را دیدم و جیمز گریوز و آلیس کلارک در مورد کلاهبرداری از مواد مخدر زیاد صحبت کرده بودند. بنابراین، ما توانستیم ایجاد کنیم. و دادگاه بزرگ مواد مخدر را که قاضی کید در اختیار دارد، توسعه دهید.

وقتی نوبت به مبارزه با جرم و جنایت می شود، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. گرین گفت که دادگاه به بیش از چهار قاضی دادگاه منطقه ای برای شهرستان نیاز دارد.

“ما احتمالاً حدود هزار پرونده داریم، هر یک از پرونده های مدنی و هر پرونده ای که علیه ایالت می سی سی پی و نهادهای آن تشکیل شده است باید در کانتی هیندز تشکیل شود، بنابراین ما این پرونده ها را دریافت می کنیم. هیچ منطقه دیگری به جز جکسون به آن دسترسی ندارد. ما هستیم. یک دادگاه استیناف، بنابراین همه چیز از دادگستری گرفته تا شهرستان در تصمیم هیئت مدیره به ما استیناف می کند.”

گرین گفت وقتی بازنشسته شد، می‌داند که بهترین تلاش خود را کرده و برای مردم شهرستان هندز زحمت کشیده است. او در سن 70 سالگی گفت که زمان آن فرا رسیده است که نسل بعدی قدرت را در دست بگیرد.

[ad_2]

Leave a reply