فدرال رزرو یک ماه قبل از شکست سیستم، مشکلات وخیم آب جکسون را اعلام کرد

[ad_1]

یک ماه قبل از شروع از کار افتادن سیستم آب شهر جکسون، یک تیم ارزیابی آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده در گزارشی در ژوئیه 2022 مشکلات متعدد سیستم را نشان داد.

این گزارش که توسط می سی سی پی امروز به دست آمده است، مجموعه ای از مشکلات را مستند می کند که به بحران طولانی مدت و مداوم آب پایتخت که سلامت و معیشت ساکنان آن را تهدید می کند، کمک می کند.

این گزارش به دنبال آخرین ارزیابی مستقل از سیستم آب جکسون نوشته شده است و به طور مشترک با EPA و وزارت بهداشت ایالت می سی سی پی گردآوری شده است. وزارت بهداشت ایالتی وظیفه اجرای مقررات آب سالم EPA را بر عهده دارد.

چندین سال است که EPA مشکلات زیادی را در مورد سیستم آب جکسون ثبت کرده است و چندین قرارداد قانونی الزام آور با شهر برای بهبود ایمنی و قابلیت اطمینان سیستم منعقد کرده است. از آن زمان، تیم های ارزیابی فدرال سیستم را بررسی کرده اند تا مشخص کنند که آیا شهر با توافق نامه های فدرال مطابقت دارد یا خیر.

در یک دستور اضطراری در آوریل 2020، EPA دریافت که سیستم آب جکسون “خطری قریب‌الوقوع و قابل‌توجه برای سلامت افرادی که در این سیستم خدمات رسانی می‌کنند، ایجاد می‌کند.”

توافقنامه 2021 بین EPA و شهر جکسون به دنبال اصلاح مشکلات کیفیت آب بود. اما تابستان امسال، در بحبوحه اخطارهای مداوم آب جوش و اوج آن با صدور وضعیت اضطراری در هفته جاری توسط استاندار به منظور رفع مشکلات سیستم آب پایتخت، نشانه‌هایی حاکی از آن است که بهبودهای ذکر شده در توافق حاصل نشده است.

مشکلاتی که در گزارش ژوئیه 2022 برجسته شده است عبارتند از:

مدیریت ضعیف، کمبود پرسنل

این گزارش خاطرنشان می‌کند که پست مدیر خدمات شهری خالی بود، که به گفته شهر به دلیل محدودیت بودجه بود. این سیستم هیچ طرح جانشینی برای مدیریت ندارد.

اپراتورهای کافی برای سه شیفت کاری در هفت روز هفته وجود ندارد و کارکنان نمی توانند بدون اجبار کارکنان باقیمانده به ساعات اضافی کار کنند. سرپرستان علاوه بر مسئولیت های مدیریتی خود در شیفت های کاری مشغول هستند و کمبود کارگران سیستم توزیع اجازه تعمیر و نگهداری پیشگیرانه را نمی دهد.

گردش مالی اپراتور زیاد است و برخی گزارش می دهند که 75 ساعت در هفته بدون پرداخت اضافه کاری کار می کنند.

امور مالی به هم ریخته است

در این گزارش آمده است که شهر هنگام بازدید بازرسان قادر به ارائه لیست کامل مشتریان نبود و توضیح داد که برخی از مشتریان هیچ صورت حسابی دریافت نکردند در حالی که برخی دیگر صورتحساب های کلان دریافت کردند. این شهر نتوانست نرخ جمع آوری خود را محاسبه کند و گفت که انتظار نمی رود این مشکل تا اواخر سال 2024 حل شود.

در این گزارش آمده است که خرابی کنتورهای آب به کاهش 32 درصدی درآمد کمک کرده است. در این گزارش آمده است که در ماه مارس، شهر گزارش داد که 14000 صورتحساب “مستقر” بوده یا برای مشتریان ارسال نشده یا توسط آنها دریافت نشده است. این شهر گزارش داد که حدود 50 درصد از آب خارج شده “غیر درآمدی” است و مشخص نیست که چه مقدار به دلیل مشکلات کنتور یا هدررفت آب است.

شکایات مشتری

داده‌های مربوط به سال‌های 2011 تا 2022 نشان می‌دهد که شکایات آب تغییر رنگ در سال‌های اخیر کاهش یافته است، اما شکایات فشار از سال 2014 و شکایات بو از سال 2016 افزایش یافته است.

عدم نظارت و نگهداری معمول

این گزارش می‌گوید تا حدی به دلیل کمبود کارکنان، شهر در جمع‌آوری و ثبت داده‌های فشار مداوم که می‌تواند نقاط مشکل را شناسایی کرده و از آلودگی در سیستم جلوگیری کند، ناتوان است. فلاشینگ معمولی سیستم انجام نمی شود و شیرها و هیدرانت ها نگهداری نمی شوند.

آب در مخازن ذخیره چرخه نیست

این گزارش می گوید که آب به طور مکرر در داخل و خارج از مخازن برای حفظ سطح کافی کلر چرخه نشده است. در این گزارش آمده است که مخازن مادوکس و اسپرینگ هیل “بررسی نشدند زیرا سطح مخزن هرگز تغییر نکرد (یعنی آب از مخازن تخلیه یا پر نمی شد). احتمالاً به این دلیل که یک کارخانه بطری در نزدیکی مخزن تقاضا را افزایش داده است.

خطوط مکرر قطع می شود

در این گزارش آمده است که از سال 2017 تا 2021، این سیستم به طور متوسط ​​سالانه 55 بار در هر 100 مایل خط شکسته شده است که بسیار بیشتر از 15 شکست در هر 100 مایل در سال است که ایمن در نظر گرفته می شود. این مطالعه نشان داد که برخی از مناطق مانند نواحی شمالی جکسون و خیابان سنکا، فرکانس بسیار بالایی از قطع شدن خطوط دارند، زیرا هنوز از لوله‌های چدنی قدیمی و با قطر کم استفاده می‌کنند.

گزارش جولای 2022 می گوید که EPA با استفاده از پول محرک همه گیر فدرال، با مرکز مالی محیطی در دانشگاه کارولینای شمالی برای ارزیابی وضعیت مالی و عملیات سیستم آب جکسون قرارداد بسته است. گزارش EPA می‌گوید که تیم ارزیابی بررسی خواهد کرد که آیا بهتر است سیستم توسط نهادی غیر از شورای شهر جکسون اداره شود تا مشخص شود که آیا مدل دیگری موفق خواهد بود یا خیر.

بحث در مورد اینکه آیا شهر برای ادامه مدیریت سیستم آب خود مجهز است یا خیر، در کنگره ایالت می سی سی پی ادامه دارد.

در یک کنفرانس خبری بعد از ظهر سه‌شنبه، شهردار جکسون، چوکوه آنتار لومومبا، گفت که شهر در تلاش است تا از توصیه‌های EPA پیروی کند. در پاسخ به سوالات روز سه شنبه نیک جودین، خبرنگار مطبوعات آزاد می سی سی پی، که در مورد نگرانی های سازمان حفاظت محیط زیست در مورد استخدام مدیران سیستم آب در شهر نوشت، شهردار گفت اقدامات متعددی برای یافتن اپراتورهای اضافی برای سیستم تصفیه آب این شهر انجام شده است.

شهردار گفت که این تلاش‌ها شامل تلاش برای جذب افرادی است که می‌توانند گواهینامه خود را به عنوان اپراتور کسب کنند، تلاش برای عقد قرارداد با شخص ثالث برای ارائه اپراتورها، ورود به یک انجمن ملی که می‌تواند کمک کند و بازگرداندن اپراتورهای بازنشسته از سوی دیگر. – مبنای زمانی

لومومبا گفت: «ما هر دلاری را که می‌توانستیم برای حل این مشکل متعهد کردیم.

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply