فدرال‌رزرو فروشگاه‌های می‌سی‌سی‌پی وینگستاپ را که توسط خانواده خواننده رپ، ریک راس اداره می‌شود، خوب می‌داند

[ad_1]

خانواده رپر ریک راس، که چندین فرنچایز Wingstop را اداره می‌کنند، صاحب پنج مکان می‌سی‌سی‌پی هستند که وزارت کار دریافت که به طور غیرقانونی پول از دستمزد کارگران کسر می‌کنند و برخی از آنها را با دستمزد کمتر از ۷.۲۵ دلار در ساعت می‌گیرند.

بخش دستمزد و ساعت دپارتمان کار می‌گوید فروشگاه‌های می‌سی‌سی‌پی – زیر نظر شرکت Boss Wing Enterprises – کارمندان خود را به‌طور غیرقانونی برای یونیفرم، آموزش ایمنی، بررسی سابقه و حتی کمبود صندوق‌های نقدی پرداخت می‌کنند.

آدری هال، مدیر بخش دستمزد و ساعت جکسون، در بیانیه‌ای گفت: «کارمندان صنعت رستوران‌ها به سختی کار می‌کنند، اغلب با دستمزدهای پایین، و بسیاری از آنها برای تامین هزینه‌های زندگی خود به هر دلاری که به دست می‌آورند وابسته هستند. “قانون از انتقال هزینه های عملیاتی Boss Wing Enterprises LLC به کارگران جلوگیری می کند … یا اجازه نمی دهد دستمزد کارگر کمتر از حداقل دستمزد باشد.”

بر اساس سوابق تجاری ثبت شده در ایالت، تاواندا رابرتز، خواهر بزرگتر رپر و بومی کلارکزدیل، تاواندا رابرتز، به عنوان نماینده و مدیر ثبت شده Boss Wings Enterprises LLC در می سی سی پی ذکر شده است. مادر او، تامی رابرتز، نیز در لیست قرار دارد. خانواده راس در دهه گذشته تعداد مکان های Wingstop خود را افزایش داده است.

سال گذشته، این خواننده رپ در اینستاگرام پستی منتشر کرد که اولین فرنچایز Wingstop خود را به پسر 16 ساله خود هدیه داد.

DOL می گوید 51,674 دلار دستمزد بدهکار به 244 کارگر را بازیابی کرده و شرکت فرنچایز را به عنوان جریمه های مدنی 62,753 دلار جریمه کرده است.

تاواندا رابرتز به درخواست اظهار نظر در ایمیل تجاری خود در رابطه با تحقیقات DOL پاسخ نداد. یکی از نمایندگان Boss Wing با تماس تلفنی به یک خبرنگار گفت که برای اظهار نظر با بخش روابط عمومی شرکت Wingstop تماس بگیرد، حتی اگر آنها به طور مستقل فعالیت می کنند. Wingstop در بیانیه ای از Boss Wings فاصله گرفت.

«رستوران‌هایی که توسط DOL مورد بررسی قرار گرفته‌اند متعلق به یک حق امتیاز هستند، نه Wingstop Restaurants Inc. این شرکت در بیانیه‌ای گفت: قرارداد حق رای ما از همه فرنچایزهای ما می‌خواهد که تحت استانداردهای عملیاتی ما کار کنند، که مستلزم رعایت همه قوانین و مقررات است. “ما قبلا از اقدام DOL علیه Boss Wings LLC اطلاع نداشتیم.”

بخش حقوق و دستمزد و ساعت در جریان تحقیقات خود، تخلفات حداقل دستمزد را به دلیل کسر نامناسب چک دریافت کرد. تخلفات اضافه کاری زمانی که کارفرما برای آموزش ایمنی و بررسی سوابق دستمزدها را در طول هفته‌ها کسر می‌کرد، کارگران شیفت‌های اضافی داشتند. و نقض به دلیل عدم نگهداری سوابق مناسب از ساعات ثبت نام کارگران.

بازرسان همچنین جوانی 15 ساله را پیدا کردند که به طور غیرقانونی از ساعت 10 شب در ژوئن گذشته کار می کرد. قانون فدرال می گوید نوجوانان جوان نمی توانند بیش از ساعت 7 بعد از ظهر کار کنند

DOL می گوید که در سال مالی گذشته بیش از 34.7 میلیون دلار برای بیش از 29000 کارگر در صنعت خدمات غذایی کشف کرده است. در همان زمان، اداره آمار کار همچنان به گزارش بی سابقه فرصت های شغلی در صنعت خدمات ادامه می دهد، زیرا هجوم کارگران خدماتی تلاش ها را برای سازماندهی اتحادیه ها آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: کارمندان استارباکس و سایرینی که در تلاش برای تشکیل اتحادیه در می سی سی پی هستند با مشکلات چندین دهه ای روبرو هستند

هال گفت: “کارفرمایانی که به حقوق کارگران خود احترام نمی گذارند، احتمالاً برای حفظ و استخدام افرادی که برای رقابتی ماندن نیاز دارند، مبارزه خواهند کرد، زیرا کارگران به دنبال فرصت هایی با کارفرمایان هستند.”

راس و خواهرش علناً در مورد ورود خود به تجارت بال صحبت کرده اند. این خواننده رپ – که آهنگ 2006 “هاستلین” او را به شهرت رساند – در سال 2014 به فوربس گفت که برای اولین بار بلافاصله پس از شروع حرفه موسیقی خود به فکر باز کردن یک فرنچایز از بال مورد علاقه خود بود.

تاواندا رابرتز یکی از زاج های ایالت دره می سی سی پی است. Boss Wing دفاتر خود در Southaven را در سوابق ایالتی فهرست می کند. DOL مکان‌های Wingstop را در Clarksdale، Tupelo، Starkville، Olive Branch و Oxford به عنوان بخشی از تحقیقات خود نام‌گذاری کرد.

راس نوار را برید تا مرکز شهر کلارکزدیل را در سال 2020 باز کند.

راس در مراسم افتتاحیه به رسانه های محلی گفت: “این فرصتی برای مشاغل در کلارکزدیل و فرصتی برای جامعه سیاه پوستان است.” “این مردم را به مرکز شهر می آورد و کلارکزدیل به آن نیاز دارد.”

این خواننده رپ مجموعه‌ای از مکان‌ها در ممفیس داشت، اما دفتر شرکت Wingstop گفت که Boss Wings آن مکان‌ها را به یک اپراتور جدید منتقل کرده است. اکثر مکان های خانواده در سراسر جنوب شرقی و میامی، جایی که راس زندگی می کند، است.

مشخص نیست که این خانواده اکنون چند مکان Wingstop را اداره می کند، اما یک وبلاگ Wingstop می گوید که راس از سال 2019 دارای 28 مکان است.

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.



[ad_2]

Leave a reply