عکس ها ویرانی ناشی از طوفان ایان را نشان می دهد

[ad_1]

(NEXSTAR) – حتی زمانی که طوفان ایان به تازگی شروع به ریزش به فلوریدا در روز چهارشنبه کرده بود، دامنه ویرانی طوفان از قبل آشکار بود.

ایان بادهایی با سرعت 150 مایل در ساعت، بیش از 10 فوت موج طوفان و بیش از یک فوت باران به همراه داشت. پهنای چشم طوفان در هنگام فرود آمدن به خشکی 40 مایل بود و مسیر بزرگی از تخریب را در امتداد ساحل غربی فلوریدا برجای گذاشت.

ویدئوهای گرفته شده در ناپل، فلوریدا، بعد از ظهر چهارشنبه، محله‌های مسکونی را نشان می‌دهد که سیل گرفته شده است و تنها سقف ماشین‌هایی که در امتداد خیابان پارک شده‌اند از بالای آب بیرون می‌آیند.

اداره نجات آتش نشانی ناپل عکس هایی را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد آتش نشانان چهره به چهره با طوفان در خارج از گاراژ خود مواجه هستند. آب تا باسن آتش نشان ها و روی چرخ های حداقل یکی از کامیون های آنها بالا آمد.

یکی از خبرنگاران خاطرنشان کرد که سیل در ناپل اتومبیل ها را زیر آب برد و تقریباً یک کودک را قبل از اینکه مادرش بتواند او را نجات دهد با خود برد.

در ساراسوتا، خدمه WFLA دیدند که سایبان‌های ساختمان‌ها در اثر بادهای شدید کنده شده بودند.

باد درختان و خطوط برق را در شهرهای سراسر ضلع غربی ایالت خراب کرد و برق بیش از 1 میلیون مشتری را قطع کرد.

همانطور که طوفان به داخل حرکت کرد، گردبادهایی را نیز ایجاد کرد. یک گردباد احتمالی هواپیماهای کوچک را در فرودگاه نورث پری در پمبروک پاینز واژگون کرد. خانه‌های متحرک و یک مجتمع آپارتمانی نیز بر اثر گردبادهای آشکار در ضلع شرقی فلوریدا آسیب دیدند.

این نگرانی وجود داشت که گردبادهای بیشتری در شب چهارشنبه تا پنجشنبه به ایالت ضربه بزنند.

این فقط آسیب در ایالات متحده است. قبل از اینکه ایان راهی فلوریدا شود، غرب کوبا را درنوردید. رسانه های دولتی از دو کشته در این استان خبر دادند: یک زن بر اثر سقوط دیوار و دیگری بر اثر ریزش سقف کشته شد.

بادهای ایان به یکی از معتبرترین مزارع تنباکوی کوبا به نام فینکا روباینا آسیب رساند.

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.

[ad_2]

Leave a reply