ضبط شده در دوربین: تیراندازی از خشم جاده ای در خیابان ممفیس

[ad_1]

ممفیس، تن. – پس از اینکه یکی از فیلمبرداران ما لحظه ای شگفت انگیز از تیراندازی در خیابان ممفیس را ضبط کرد، مردی متهم شد.

window.loadAnvato({“mcp”:”LIN”,”width”:”100%”،”height”:”100%”،”video”:”7989385″,”autoplay”:false,”expect_preroll”:true “pInstance”:”p3″، “plugins”:{“comscore”:{“clientId”:”6036439″، “c3”: “wjtv.com”، “version”:”5.2.0″، “useDerivedMetadata” :true,”mapping”:{“c3″:”wjtv.com”،”ns_st_st”:”wjtv”،”ns_st_pu”:”Nexstar”،”ns_st_ge”:”News”،”cs_ucfr”:””}} “dfp”:{“adTagUrl”:”

صبح روز سه‌شنبه در خیابان لامار در تاگل رخ داد، جایی که ترافیک به دلیل توقف یک تریلر تراکتور متوقف شد. راننده ای که سوار یک پیکاپ می شود بلند می شود و نمی تواند جلوتر برود.

دو مرد از وسایل نقلیه خود پیاده می شوند و با هم صحبت می کنند. سپس صدای پاپ را می شنوید که یکی از مردان با تفنگ به سمت زمین شلیک می کند.

مرد دیگر برمی گردد و سوار ماشینش می شود. او به بیمارستان منتقل شد و بعداً به پلیس گفت که از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

جاستین شاو، 39 ساله، به ضرب و جرح و به خطر انداختن بی پروا متهم شد. در حال حاضر هیچ وثیقه ای تعیین نشده است.

او قرار است روز چهارشنبه در دادگاه حاضر شود.

جاستین شاو

راننده دیوید بنسون می‌گوید موارد مکرر خشم جاده‌ای باعث می‌شود در صندلی راننده احتیاط بیشتری داشته باشد. با این حال، او می داند که در یک لحظه همه چیز می تواند از کنترل خارج شود.

در واقع رانندگانی که ما با آنها صحبت کردیم می گویند فقط به این دلیل که حق حمل وجود دارد به کسی این حق را نمی دهد که آنچه در دوربین گرفته شده است را انجام دهد.

اگر تا به حال در وضعیت خشم جاده ای قرار گرفته اید، پلیس ممفیس می خواهد موارد زیر را به شما یادآوری کند:

  • سرتان را خنک نگه دارید. به یاد داشته باشید، این شخصی نیست. شما راننده دیگر را نمی شناسید.
  • آرام بمان. دوباره عصبانی نشو این می تواند باعث تشدید اوضاع شود.
  • بگذار بگذرند و برانند. سعی نکنید وسیله نقلیه دیگر را تعقیب یا تعقیب کنید.
  • رانندگی مودبانه را تمرین کنید. از چراغ راهنماهای خود استفاده کنید، از ترمزهای شدید، چرخیدن در داخل و خارج از ترافیک اجتناب کنید و به خودروهای اطراف خود فضا بدهید.
  • به خودتان زمان زیادی بدهید تا به مقصد برسید تا عجله نکنید.
  • برای مقابله با یک راننده تهاجمی توقف نکنید. بحث نکنید و حرکات تحریک آمیز انجام ندهید.
  • در صورت نیاز با پلیس تماس بگیرید.

[ad_2]

Leave a reply