صلیب آبی علیه کارکنان UMMC شکایت می کند

[ad_1]

فلوود، خانم (WJTV) – Blue Cross & Blue Shield of Mississippi (BCBS) علیه کارکنان مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی (UMMC) به دلیل ادعای کمپین توهین آمیز روابط عمومی آنها علیه شرکت بیمه سلامت شکایت کردند.

این شکایت علیه معاون بهداشت و رئیس دانشکده پزشکی دکتر. لوآن وودوارد، معاون معاونت امور بالینی دکتر. آلن جونز و مدیر اجرایی ارتباطات و بازاریابی مارک رولف.

در این دادخواست از UMMC به عنوان متهم نام برده نمی شود زیرا به عنوان یک زیرمجموعه سیاسی ایالت، قانون می سی سی پی به UMMC برای افترا که توسط کارمندانش انجام شده مصونیت می دهد.

BCBSMS ادعا می کند که کارمندان نامبرده “یک کمپین روابط عمومی گسترده را که برای انتشار اظهارات نادرست و افتراآمیز در مورد MCBSMS به مردم طراحی شده بود، آغاز کردند و ادامه دادند.”

این شکایت ادعا می کند که کارمندان از یک کمپین رسانه ای استفاده کردند تا این موضوع را نشان دهند که BCBS UMMC را از شبکه ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود حذف، حذف یا حذف کرده است. در عوض، BCBS بیان می کند که UMMC داوطلبانه به توافقات خود پایان داد. در 28 ژانویه، دادخواست ادعا می کند که دکتر. وودوارد به BCBS اطلاع داد که UMMC به تمام قراردادهای شبکه ارائه دهنده حرفه ای خود بین UMMC و BCBS پایان می دهد.

همچنین ادعا می‌کند که UMMC تصمیم به لغو یا به تاخیر انداختن قرار ملاقات‌ها، نیاز به پرداخت کامل قبل از خدمات، غیرفعال کردن بیماران تایید شده از لیست پیوند و امتناع از مراقبت از بیماران بلو کراس، علی‌رغم اینکه BCBS “صراحتا” می‌کند که به پرداخت مزایای سطح شبکه برای تحت پوشش ادامه می‌دهد، انتخاب کرده است. خدمات درمانی.

قرارداد UMMC با BCBS می سی سی پی اوایل سال جاری به پایان رسید.

مقامات UMMC اظهار داشتند که BCBS از نزدیک کردن بازپرداخت مرکز پزشکی به نرخ های بازار منصفانه خودداری کرده است. آنها ادعا کردند که BCBS برای سال ها “ده ها میلیون دلار” به UMMC کمتر پرداخت کرده است.

روز چهارشنبه، مایک چانی، کمیسر بیمه، در مورد اختلاف بین بیمارستان و ارائه دهنده بیمه در نمایشگاه شهرستان نشوبا صحبت کرد.

“یکی باید بدهد. یکی باید بگوید، “خوب، ما حاضریم مذاکره کنیم.” اما ما دو جالوت سرسخت داریم که نمی خواهند بنشینند و صحبت کنند. و می دانید چه کسی صدمه می بیند؟ همه در ایالت می سی سی پی، گفت: Chaney.

این شکایت در روز پنجشنبه 38 ژوئیه در دادگاه منطقه رانکین ثبت شد.

[ad_2]

Leave a reply