صدراعظم سابق اوله میس می گوید فرماندار. ریوز مزایای گسترش Medicaid را تایید کرد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – گروه دموکرات می سی سی پی ناامیدی خود را از آنچه که آنها “انفعال جمهوریخواهان” در مورد بحران جاری مراقبت های بهداشتی نامیدند، ابراز کردند.

رهبر اقلیت مجلس نمایندگان رابرت جانسون (منطقه D-94) و رهبر اقلیت سنا دریک سیمونز (D-District 12) بر لزوم گسترش Medicaid و گسترش مراقبت های پس از زایمان تأکید کردند.

دکتر. دن جونز، معاون سابق امور بهداشت و درمان و رئیس دانشکده پزشکی در مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی (UMMC) و رئیس سابق دانشگاه می سی سی پی، نظرات قانونگذاران ایالتی را تکرار کرد. او همچنین گفتگویی را که با فرماندار تیت ریوز (R-Miss.) در مورد نیاز به گسترش Medicaid داشت، به اشتراک گذاشت.

به گفته جونز، این دو در زمانی که ریوز به عنوان ستوان فرماندار و زمانی که جونز رئیس دانشگاه می سی سی پی بود، گفتگو کردند.

پس از چند لحظه مکالمه، او دستانش را بالا برد و گفت: “صدراعظم، من می دانم که برای می سی سی پی ها خوب است. اگر ما مدیکید را گسترش دهیم، برای اقتصاد ما خوب است، برای مراقبت های بهداشتی خوب است.” لبخند بزرگی روی صورتم نشسته بود و گفتم: “فرماندار، از شنیدن آن بسیار خوشحالم. خوشحالم که می شنوم که از گسترش Medicaid حمایت می کنید.” جونز توضیح داد: «اوه، نه، من از آن حمایت نمی‌کنم زیرا به نفع سیاسی شخصی من نیست.»

ریوز سال‌هاست که در مورد گسترش Medicaid صریح صحبت کرده است و اخیراً در آدرس ایالت خود با گسترش مخالفت کرده است.

فرماندار به ادعاهای جونز در توییتر پاسخ داد و گفت: “این بدیهی است که دروغ است. شرط می بندم که از مدت ها قبل از اخراج او توسط اوله میس با این شخص صحبت نکرده بودم و هرگز این را نمی گفتم.”

جونز پس از اینکه هیئت مدیره کالج ایالتی تصمیم گرفت قرارداد او را به عنوان صدراعظم تمدید نکند، به UMMC بازگشت. او دو سال پیش بازنشسته شد و گفت که از آن زمان آزادی بیشتری برای صحبت عمومی دارد.

ریوز به دنبال یک دوره دوم فرمانداری در سال جاری است. او بارها گفته است که نمی‌خواهد افراد را به یک برنامه بهداشتی دولتی اضافه کند. یک دموکرات که برای فرمانداری نامزد می شود، کمیسر خدمات عمومی، براندون پریسلی، توسعه Medicaid را به یک وعده اصلی در مبارزات انتخاباتی خود تبدیل می کند.

ریوز در طی سخنرانی خود در روز دوشنبه گفت که می سی سی پی باید منابع مراقبت های بهداشتی را با کاهش بوروکراسی، افزایش برنامه های اقامت پزشکی و تکیه بر فناوری تقویت کند.

می سی سی پی یکی از 11 ایالتی است که از دولت فدرال برای گسترش پوشش Medicaid به افرادی که مشاغل کم دستمزد بدون بیمه درمانی دارند، استفاده نکرده است. حداقل 15 لایحه ای که می توانست این کار را انجام می داد در مهلت سه شنبه بدون بحث قانونگذاری یا رأی گیری در مجلس قانونگذاری تحت کنترل جمهوری خواهان منقضی شد.

می سی سی پی بالاترین میزان مرگ و میر جنین، مرگ و میر نوزادان و نرخ تولد زودرس را در کشور دارد. در یک ژانویه 13 جلسه تقنینی، دکتر. دنیل ادنی، افسر بهداشت ایالتی، گفت می سی سی پی نیروی کار پزشکی برای رسیدگی به طیف گسترده ای از پیامدهای بد سلامتی را ندارد. برخی از بیمارستان ها به دلیل کمبود کارکنان و کاهش جمعیت در مناطق فقیر در آستانه تعطیلی دائمی هستند.

روز پنجشنبه در کنگره ایالتی، جونز خاطرات خود را از گفتگو با ریوز به اشتراک گذاشت، زیرا او هرگز سیستم مراقبت های بهداشتی می سی سی پی را تحت فشاری که اکنون دارد، ندیده است، حتی با وجود مازاد 4 میلیارد دلاری در بودجه ایالتی.

جونز گفت: “شرم بر ما که به شهروندان می سی سی پی اجازه می دهیم مشکلات مراقبت های بهداشتی داشته باشند و به راه حل های مراقبت های بهداشتی دسترسی نداشته باشند.” “شرم بر ما در ایالتی که میلیاردها دلار در خزانه خود دارد که به این امر عمل نکنیم تا خدمات بهداشتی را در اختیار همه شهروندان خود قرار دهیم. این غیر اخلاقی است.»

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.

[ad_2]

Leave a reply