صاحب رستوران می خواهد که رهبران مسئول بحران آب جکسون باشند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – بحران آب شهر جکسون همچنان بر اقتصاد محلی تأثیر می گذارد. بسیاری از رستوران‌های شهر در تلاش برای جبران کمبود آب، پول خود را از دست می‌دهند.

موضوعی در حال انجام که ظاهراً پایانی در آن دیده نمی شود. سرآشپز درک امرسون، صاحب Walker’s Drive In، گفت که مکان جکسون او با تامین یخ و نوشابه برای مشتریان سود خود را از دست می دهد. هزینه خرید نوشیدنی نیز باعث می‌شود که رستوران قیمت‌ها را برای جبران سود از دست رفته افزایش دهد، که امرسون معتقد است که از کنترل خارج می‌شود.

سرآشپز امرسون گفت: “من فکر می کنم مردم درک می کنند، اما در برخی مواقع، مردم 2.00 دلار، 2.00 دلار به ازای هر کک دریافت می کنند و سپس کک های آنها 10 دلار قیمت دارد.”

امرسون همچنین مجبور شده است از بودجه رستوران برای اجاره یک مخزن آب 500 گالنی استفاده کند تا در مواقعی که فشار آب بسیار پایین است از آن استفاده کند. هزینه اجاره این مخزن برای Walker’s Drive بیش از 2000 دلار به مدت دو هفته در هر زمان است.

امرسون گفت که مقامات شهری و ایالتی باید مسئول بحران آب جکسون باشند. ورنون هارتلی، عضو شورای شهر جکسون، موافق بود.

هارتلی، عضو شورا، گفت: “ما باید با آنها کار کنیم تا مطمئن شویم که نیازهای تجاری فردی آنها برآورده شده است.” آنها باید نوعی امنیت داشته باشند که ما روی یک طرح عالی کار می کنیم.»

در حالی که امرسون بر این باور است که مشتریان وفادارش Walker’s Drive In را باز نگه می‌دارند، او گفت که زمان برای شروع بسته شدن رستوران‌های کوچکتر یا نقل مکان به شهرهای دیگر به پایان می‌رسد.

[ad_2]

Leave a reply