صاحبان خانه های کانتون از رهبران راه حل های سیل می خواهند

[ad_1]

کانتون، خانم (WJTV) – صاحبان خانه های کانتون به دنبال رهبرانی هستند تا راه حل هایی برای توقف سیل در شهر بیابند.

سیل ناشی از طوفان روز سه شنبه در کانتون تا چهارشنبه کاهش یافت، اما بسیاری در تلاش برای پاکسازی خسارت هستند.

“خانه من، ممکن است بگوییم، تمام راه رفته است. آب در تمام خانه رفت. اینجا به هم ریخته است. اجاق من، پر از آب است. اجاق گاز من، تمام شده است. در ماشین لباسشویی و خشک کن من قرار گرفت. گلندا روفن که در کانتون زندگی می کند، گفت: این پول زیادی است.

روفن گفت که این ششمین بار است که خانه اش دچار سیل می شود و ترمیم خسارت هزینه بیشتری را به همراه دارد.

شهردار کانتون ویلیام ترولی گفت که شهر و هیئت ناظران شهرستان مدیسون در حال کار بر روی راه حل هستند. علیرغم دریافت جایزه 23,000,000 دلاری از سوی وزارت کشاورزی ایالات متحده برای رفع مشکل سیل در شهر، ساکنان گفتند که کمک بسیار کمی دریافت کرده اند.

“آنها از این مشکل آگاه هستند، اما آنها آن را حل نمی کنند. آنها مشکل را حل نمی کنند. منظورم این است که مشکل این است که پدرم به مدیرکل زنگ زد، و او مدام می گوید که آنها این کار را انجام می دهند. کالوین یانگ گفت: هیچ کس کاری انجام نداده است.

یانگ از سال 1961 در مارتین لوتر کینگ درایو زندگی می‌کند و می‌گوید هزاران دلار را برای جبران خسارت از دست داده است.

حقیقتاً گفت: اعتبارات داده شده به شهر احتمالاً صرف ساخت حوضچه های نگهدارنده می شود تا آب وارد شهر نشود، اما وی گفت: این اعتبارات مستقیماً در اختیار شهر قرار نمی گیرد و پس از انجام یک طرح توسط هیئت نظارت تخصیص می یابد. در جای خود قرار دهد.

به راستی گفت که امیدوار است ساخت و ساز در حوضچه ها در اوایل سال آینده آغاز شود.

این شهر یک جلسه اجتماعی برای بحث در مورد آینده زیرساخت های کانتون عصر پنجشنبه از ساعت 4:00 تا 7:00 بعد از ظهر در مجتمع چند منظوره کانتون در جاده مستعمره سربازان برگزار می کند.

[ad_2]

Leave a reply