شکایت در پرونده متروسنتر مال پیش می رود

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – درب گردان مسائل مربوط به مرکز خرید متروسنتر در جکسون در جلسه دادگاه روز سه شنبه در جلو و محور قرار گرفت.

شاکی کریستوفر جونز، که یک سرمایه گذار تجاری است، طی یک تماس تلفنی در این پرونده با دادگاه تماس گرفت. او یک سری اتهامات کلاهبرداری را علیه امیلی سندرز در رابطه با این مرکز خرید مطرح کرد.

جونز از سندرز به دلیل مدنی RICO، کلاهبرداری، دزدی، توطئه مدنی و کلاهبرداری تجاری شکایت کرده است.

“ما فکر می کنیم که جامعه این حق را داشت که از اولین باری که این اتفاق رخ داد، بداند که امیلی سندرز در حال تصاحب مرکز خرید متروسنتر است. بسیاری از مردم در مورد آن هیجان زیادی داشتند. آنها از آن حمایت کردند. بسیاری از مادران مجرد و مجرد. والدین بیرون آمدند، پولی را برای فضایی که هرگز به دست نیاوردند سرمایه گذاری کردند. فقط در مدت زمان کوتاهی اینجا تاریخچه زیادی وجود دارد.”

سندرز در این پرونده وکالت خود را بر عهده دارد. روز سه شنبه، او از قاضی کیت بال زمان بیشتری برای دریافت وکیل قانونی خواست.

بال گفت که سندرز وکالت خود را بر عهده خواهد گرفت زیرا “زمان کافی” برای سندرز برای گرفتن وکیل وجود داشته است و دادگاه در این پرونده به پیش خواهد رفت.

یکی از پیمانکاران که برای انجام تعمیرات در مرکز خرید استخدام شده بود، گفت: خوشحالند که قاضی تصمیم گرفت پرونده را به پیش ببرد زیرا هنوز هیچ پرداختی برای کاری که انجام داده اند ندیده اند.

راجر و تیانا توماس گفتند: “ما فقط از تصمیم قاضی خوشحالیم، می دانید، برای حرکت به جلو، ادامه دادن و پایان دادن به آن. می دانید، ما فقط این پیروزی کوچک را می گیریم و فقط بر روی آن می سازیم.” که پیمانکار هستند

این پرونده قرار است در آگوست 2023 در برابر قاضی کارلتون ریوز به دادگاه فدرال برود.

[ad_2]

Leave a reply