شکایت ادعا می کند که مظنون به قتل MS به طور غیرقانونی در زندان نگهداری می شود

[ad_1]

ممفیس، تن. (WREG)– مرد متهم به قتل جیمی “جی” لی فارغ التحصیل دانشگاه می سی سی پی ادعا می کند که بر اساس شکایتی که علیه اداره کلانتر شهرستان لافایت ارائه شده است، به طور غیرقانونی در زندان نگهداری می شود.

تیم هرینگتون، که متهم به قتل درجه یک در ارتباط با ناپدید شدن لی است، در 22 ژوئیه دستگیر شد و در حال حاضر بدون قید وثیقه در زندان شهرستان لافایت است.

لی آخرین بار در 8 ژوئیه در حال خروج از Campus Walk Apartments در آکسفورد، می سی سی پی دیده شد. اعتقاد بر این بود که او در حوالی زمانی که ناپدید شد در حال ملاقات با شخصی در آپارتمان مولی بار تریلز بود.

در دادگاه، کارآگاهان گفتند که فیلم های نظارتی هرینگتون را دستگیر کردند که پس از رانندگی ماشین لی و رها کردن آن در آنجا، از آپارتمان مولی بار تریلز خارج می شود. آنها همچنین گفتند که سگ های جسد به افسران هشدار دادند که جسدی در منطقه وجود دارد که آنها آپارتمان او را بازرسی کردند.

مایعات بدن نیز در پشت کامیون جعبه‌ای یک شرکت متحرک که هرینگتون قبل از بازگرداندن آن در صبح روز 8 ژوئیه به آکسفورد رفت، پیدا شد.

طبق این دادخواست، کارآگاهان اعتراف کردند که هیچ اعتراف، اعتراف، و هیچ مدرک فیزیکی یا مستقیمی برای ارائه در آن زمان وجود نداشت که دلالت بر دخالت هرینگتون در ناپدید شدن لی داشته باشد.

این دادخواست همچنین ادعا می کند که آنها نمی توانند در مورد صلاحیت سگ های جسد یا نگهبانان آنها اظهار نظر کنند.

همچنین ادعا می کند که پرونده علیه هرینگتون موضوعی است زیرا لی هنوز مفقود است و هیچ مدرک مستقیمی مبنی بر اینکه قتل یا جنایت دیگری انجام شده است وجود ندارد.

سند کامل را در زیر بخوانید:

تیم هرینگتون مقابل دعوی کلانتر شهرستان لافایت دانلود

[ad_2]

Leave a reply