شورای شهر جکسون فرصتی برای رفع مشکلات کارخانه آب می خواهد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – با لغو اخطار آب جوش جکسون در سراسر شهر، رهبران شهر برای یک جلسه شورای ویژه گرد هم آمدند تا اطمینان حاصل کنند که اقدامات مناسب برای رفع نیازهای جاری تاسیسات تصفیه آب OB Curtis انجام شده است.

کارکنان اداره فواید عامه تحت نظارت مقامات شهری قرار گرفته اند. آنها گفتند که با ارائه دستوری به شورای شهر برای اطمینان از پرداخت به موقع به شرکت هایی که در مناقصه ارائه مواد شیمیایی مناسب برای تصفیه آب هستند، پروتکل مناسبی رعایت نشده است.

به گفته عضو شورا، آرون بنکس، بخش 6، هیچ فرد خاصی مقصر عدم ارسال مدارک نیست.

بانک ها تخمین می زنند که باید بیش از 1.5 میلیون دلار برای فاکتورهای پرداخت نشده و خدمات ویژه هزینه کنند.

“وقتی آن فاکتورها ارسال شد، مردم می توانند پول دریافت کنند. یکی از چیزهایی که ما باید مطمئن شویم این است که ما به مردم اجازه نمی دهیم که بدون موافقت مجلس، کار را ادامه دهند و انجام دهند. اکنون در این مرحله مطمئن هستم که به این موارد پرداخته شده است. یکی از چیزهایی که فکر می کنم مهم است این است که شورا این پیام را می فرستد که ما در مورد این موارد فوق العاده عمل خواهیم کرد و از نظر مالی بسیار سالم خواهیم بود. بانک ها گفت: تصمیمات.

روز پنجشنبه، فرماندار تیت ریوز گفت بعید است که جکسون به کار سیستم آب خود ادامه دهد.

در پرداختن به این بیانیه، بانک‌ها از دولت می‌خواهند که به شورا این فرصت را بدهد که کنترل‌ها و تعادل‌های مناسب را اعمال کند.

[ad_2]

Leave a reply