شهر جکسون، اداره بهداشت، توصیه های صرفه جویی در مصرف آب را توضیح می دهد

[ad_1]

هنگامی که شهر جکسون در اواخر ژوئن از ساکنان خواست تا در مصرف آب صرفه جویی کنند، اظهار داشت که اداره آب “پیش بینی افزایش تقاضای آب در نتیجه دمای بالاتر از میانگین پیش بینی شده برای چند روز آینده است.”

از آن زمان، مقامات وزارت بهداشت ایالتی تصریح کردند که مشکلات مکانیکی در کارخانه دلیل اصلی توصیه های حفاظتی بوده است نه گرما. مقامات جکسون گفتند که آنها این توصیه را به دلیل توصیه وزارت بهداشت صادر کردند.

لیز شارلوت، سخنگوی وزارت بهداشت ایالت می سی سی پی در ایمیلی گفت: گرما دلیل اصلی این توصیه نبود. “ما هر تابستان این نوع آب و هوا را داریم. اگر در مورد گرما بود، کل ایالت تحت تاثیر قرار می گرفت.”

در حالی که در ابتدا شهر جدول زمانی برای مدت زمانی که ساکنان باید در مصرف آب صرفه جویی کنند ارائه نمی کرد، مقامات جکسون روز چهارشنبه به می سی سی پی امروز گفتند که این مشاوره “در طول ماه های تابستان ادامه خواهد داشت.”

این شهر در 21 ژوئن، سه روز قبل از صدور اخطاریه آب جوش در سطح شهر که به مدت دو هفته ادامه داشت، توصیه حفاظت را صادر کرد. هر دو اعلامیه پس از آن منتشر شد که شهر مجبور شد فشار آب را به دلیل نشت آمونیاک و مشکلات مربوط به فیلترهای غشایی در کارخانه تصفیه آب OB Curtis کاهش دهد.

MSDH به دلیل کدورت زیاد زمانی که اپراتورها از آهک بیش از حد در فرآیند تصفیه استفاده کردند، اخطار دیگری برای آب جوش در سطح شهر صادر کرد. هر دو اعلامیه آب جوش از آن زمان لغو شده است.

جاستین ویکوری، سخنگوی شهر جکسون، تاکید کرد که مسائل مکانیکی منجر به توصیه حفاظت شده است، اما اضافه کرد که “مصرف آب بیشتر از حد متوسط” به دلیل گرما یکی از عوامل موثر است.

او در ایمیلی نوشت: «وزارت بهداشت ایالتی این توصیه را کرد. “توصیه دوم از (MSDH) پیشنهاد کرد که پس از توصیه حفاظتی، یک اخطار آب جوش صادر کنیم.

در زمان صدور این توصیه، تنها سه قطار از شش قطار غشایی در OB Curtis – بخشی از سیستم فیلتر کارخانه – آنلاین بودند. اما به گفته مقامات شهر، از روز چهارشنبه، پنج مورد از فیلترها فعال بود.

مشکلات مکانیکی در تصفیه خانه OB Curtis، از جمله فیلترهای غشایی، یک مسئله عادی برای شهر بوده است، از جمله زمانی که یک طوفان زمستانی سیستم آب جکسون را در اوایل سال 2021 خاموش کرد.

به عنوان بخشی از توصیه های حفاظتی، شهر از ساکنان می خواهد موارد زیر را انجام دهند:

• بین ساعت 7 صبح تا 7 بعد از ظهر به چمن ها آب ندهید

• پیاده روها، معابر و غیره را نشویید.

• از شستن اتومبیل خودداری کنید

• کاهش زهکشی و پر کردن مجدد استخرهای شنا

• فقط حجم کامل لباس و ظرف را بشویید

• به جای حمام دوش بگیرید

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply