شهرستان هیندز به توقیف زندان فدرال واکنش نشان می دهد

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – مقامات در پرجمعیت ترین شهرستان می سی سی پی گفتند که پس از اینکه یک قاضی فدرال کنترل یک زندان محلی را که سال گذشته شاهد کشته شدن هفت زندانی بود، در دست گرفت، در حال بررسی گزینه های قانونی هستند.

در یک خبر مشترک، هیئت ناظران کانتی هیندز و کلانتر تایری جونز از انتصاب یک “گیرنده” برای مدیریت موقت بازداشتگاه ریموند در ریموند سخن گفتند.

مقامات گفتند: “در حالی که ما به تصمیم دادگاه احترام می گذاریم، از آن ناامید هستیم.” “دریافت کننده یک مقام غیر منتخب است که به طور کامل در برابر مردم شهرستان هندز پاسخگو نیست.”

کارلتون ریوز، قاضی ناحیه جنوبی ایالت می سی سی پی ایالات متحده، در 29 ژوئیه، با استناد به شرایط “به شدت ناقص” در این مرکز، زندان را به حیثیت سپری کرد. ریوز گفت که مشکلات مربوط به نظارت و کارکنان منجر به “تعداد خیره کننده ای از حملات و همچنین مرگ و میر” شده است. او گفت که سال گذشته هفت نفر در حین بازداشت در زندان جان باختند.

جونز و هیئت ناظران فعلی گفتند که آنها از زمان شروع به کار، مسائل مربوط به این مرکز را به ارث برده‌اند. آنها همچنین گفتند که هیئت های قبلی نیازهای زندان را نادیده گرفته اند.

این هیئت گفت که حدود 3.2 میلیون دلار برای بازسازی این مرکز هزینه کرده است و به کار در حال انجام برای ساخت یک زندان جدید در شهرستان اشاره کرد.

ریوز در تصمیم خود نوشت که سطح کارکنان این مرکز “به ویژه فاحش” است. هیئت مدیره و جونز گفتند که شرایط اقتصادی فعلی مقصر مشکلات کارکنان آنهاست.

مقامات در این خبر گفتند: «هیئت مدیره فعلی دو بار حقوق کارکنان را افزایش داده است، اما تعداد کارکنان همچنان کاهش یافته است. شهرستان هیندز و ایالت می سی سی پی با نرخ بیکاری کم سابقه ای روبرو هستند و تقریباً همه کارفرمایان، دولتی و خصوصی، در استخدام کارکنان کافی با مشکلات جدی مواجه هستند.

حکم ریوز پس از آن صادر شد که او در سال 2016 با موافقت دولت فدرال برای رسیدگی به “شرایط غیرقانونی” در ریموند و دو مرکز دیگر که سیستم زندان کانتی هیندز را تشکیل می‌دهند، موافقت کرد که زندان این شهرستان را کاهش دهد. جزئیات مربوط به دریافتی توسط ریوز تعیین خواهد شد.

مقامات شهرستان گفتند که در روزهای آینده تصمیم خواهند گرفت که چگونه به تصمیم دادگاه پاسخ دهند.

[ad_2]

Leave a reply