شهردار جکسون می گوید که شهر بودجه ای برای تعمیرات دریافت نکرده است

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – تاسیسات تصفیه آب OB Curtis فشار ثابت حدود 88 PSI را در 24 ساعت گذشته حفظ کرده است، اما هنوز کار بیشتری برای پایان دادن به بحران آب باید انجام شود.

سه‌شنبه شب، شهردار جکسون مردم را از نحوه کار شهر برای تعمیر سیستم زیرساخت‌های آب به‌روزرسانی کرد.

در حالی که پیشرفت‌هایی در سیستم زیرساخت‌های آب جکسون انجام شده است، شهردار Chokwe A. Lumumba گفت که این مشکل هنوز حل نشده است و سال‌ها طول می‌کشد تا ساکنان بتوانند در نهایت با آب احساس آرامش کنند.

مقامات فدرال و ایالتی، همراه با اپراتورها از سراسر کشور، در تاسیسات تصفیه آب OB Curtis مشغول تعمیر هستند. لومومبا گفت تعدادی از تعمیرات در OB Curtis انجام شده است، اما چندین نشت نیز وجود داشته که باعث ایجاد مشکلاتی برای ساکنان شده است.

لومومبا گفت: “چیزی که من می شنوم مردم می گویند و با آنها موافقم این است که ما احساس راحتی نمی کنیم. زیرا یک روز، این یک هشدار آب جوش است و من سیستم را درک می کنم.”

شهردار گفت: برنامه های بلندمدت در گذشته به ایالت ارائه شده است و هر بار ارزیابی های لازم برای ایجاد این طرح ها حدود 200 هزار دلار هزینه دارد.

برخی از اولویت‌های فوری شهر در OB Curtis عبارتند از رفع نشتی، تعویض پمپ‌ها و سایر ارتقاء سیستم. اخیراً فشارهایی برای خصوصی‌سازی، منطقه‌ای کردن یا تصرف نیروگاه‌های آب جکسون توسط دولت صورت گرفته است. سه ایده که شهردار به شدت با آنها مخالف است.

“دلیل اینکه خصوصی سازی برای شما مفید نیست این است که یک شرکت به اینجا نمی آید و در سیستم سرمایه گذاری نمی کند زیرا آنها خیرخواه هستند. آنها می آیند تا سود ببرند. شما دولتی دارید که کمتر از 1٪ قراردادها را تامین می کند. به شرکت‌های سیاه پوست. چهل درصد از جمعیت شما در این ایالت سیاه‌پوست هستند. شما باید سعی کنید کمتر از 1٪ را بدهید، بنابراین نمی‌توانید به دولت اعتماد کنید. اگر آن را منطقه‌ای کنید، خودتان را برای بیشتر باز نمی‌کنید. شما در حال گسترش محدوده مسئولیت خود هستید، پس این سوال پیش می‌آید که آیا به آنها برای اولویت دادن به مشکلات جکسون اعتماد دارید؟ از لومومبا پرسید.

شهردار گفت که سیستم هیبریدی در OB Curtis یکی از پیچیده ترین سیستم ها در کشور است. او گفت مهندسان معتقدند که این یک تعمیر میلیارد دلاری خواهد بود. این شهر در حال بررسی گزینه های تغییر به یک سیستم متفاوت یا ساختن یک مرکز تصفیه آب جدید است.

موضوع دیگری که بارها و بارها مطرح شده، کمبود نیرو در تصفیه خانه های آب این شهر است. در حال حاضر، شهردار گفت که ده نفر در حال آموزش برای تبدیل شدن به اپراتور کلاس A هستند، اما ممکن است دو تا شش سال طول بکشد تا برنامه ها را تکمیل کنند.

[ad_2]

Leave a reply