شهردار جکسون از کمک های دولتی برای بحران آب استقبال می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – پس از اعلام وضعیت اضطراری فرماندار تیت ریوز (R-Miss) به دلیل بحران آب در جکسون، شهردار Chokwe A. Lumumba از ایالت استقبال کرد.

این هفته، مشکلی در تاسیسات تصفیه آب OB Curtis وجود داشت که منجر به فشار کم یا بدون فشار آب برای هزاران نفر از ساکنان شهر شد.

لومومبا بار دیگر تاکید کرد که این شهر به دلیل سیستم آبی خود در وضعیت اضطراری دائمی است.

لومومبا همچنین اظهارات رهبران ایالتی مبنی بر اینکه آب خام از مخزن بارنت به سیستم آب آشامیدنی شهر وارد می شود را رد کرد. او گفت که اپراتورهای کارخانه به او گفتند که اینطور نیست و شهر در حال بحث در مورد اجرای پمپ های آب خام جدید است.

وی همچنین به کمبود نیرو در تصفیه آب می پردازد.

ما ده نفر داریم که در حال آموزش برای اپراتور کلاس A هستند. همانطور که می‌دانید، برای یک مدرک تحصیلی، دو سال طول می‌کشد تا بتواند به عنوان اپراتور کلاس گواهینامه دریافت کند، و برای یک فرد غیر فعال. لومومبا گفت، بخش منابع انسانی ما تا جایی پیش رفته است که با سایر شهرستان ها تماس گرفته و برای کار در این زمینه سفر کرده است.

شهردار همچنین گفت کاخ سفید از آنچه در شهر جکسون اتفاق می افتد آگاه است.

ریوز گارد ملی می سی سی پی را برای حمایت از کمک های دولتی به شهر جکسون و مناطق اطراف آن فعال کرده است.

آژانس مدیریت اضطراری می سی سی پی (MEMA) رهبری توزیع آب آشامیدنی و آب غیر آشامیدنی در شهر را بر عهده خواهد داشت.

ایالت یک مرکز فرماندهی حوادث سیار ایجاد کرده است که به تعمیرات و بهبود در تصفیه خانه آب کمک می کند. ریوز گفت که شهر جکسون مسئول نیمی از هزینه تعمیرات اضطراری است که در این مرکز انجام خواهد شد.

جکسون از 29 ژوئیه 2022 تحت هشدار آب جوش بوده است.

نشست خبری کامل شهردار را در زیر مشاهده کنید:

window.loadAnvato({“mcp”:”LIN”,”width”:”100%”،”height”:”100%”،”video”:”7954708″,”autoplay”:false,”expect_preroll”:true “pInstance”:”p5″،”plugins”:{“comscore”:{“clientId”:”6036439″،”c3″:”wjtv.com”،”نسخه”:”5.2.0″،”useDerivedMetadata” :true,”mapping”:{“c3″:”wjtv.com”،”ns_st_st”:”wjtv”،”ns_st_pu”:”Nexstar”،”ns_st_ge”:”news”،”cs_ucfr”:””}} “dfp”:{“adTagUrl”:”

[ad_2]

Leave a reply