سه افسر از بازداشتگاه شهرستان هیندز در پی یک قایق قاچاق دستگیر شدند

[ad_1]

شهرستان هندز، خانم. (WJTV) – کلانتر شهرستان Hinds اعلام کرد که سه افسر بازداشت در پی یک عملیات قاچاق در بازداشتگاه ریموند دستگیر و متهم شدند.

کلانتر تایری جونز گفت که مقامات این عملیات را روز سه شنبه 28 مارس برای یافتن کالاهای قاچاق و سایر اقلام غیرقانونی انجام دادند. وی گفت: مقدار زیادی کالای قاچاق کشف و از ورود آن به مرکز جلوگیری شد.

این کالای قاچاق شامل یک تلفن همراه و داروهای غیرقانونی از جمله قرص های نسخه ای، ماری جوانا، فنتانیل و فندک تنباکو بود. جونز گفت که بازرسان همچنین 45000 دلار به ارز ایالات متحده را که گمان می رود مربوط به این تحقیقات باشد، کشف و ضبط کردند. وی گفت: یک قبضه اسلحه گلوک نیز از یک خودرو در پارکینگ کشف شد.

کلانتر گفت که سه افسر در بازداشتگاه شهرستان هیندز دستگیر و متهم شده اند. کارکنان زیر دستگیر شدند:

  • گروهبان هری راتلج، 44 ساله – متهم به توطئه برای ورود کالای قاچاق به یک موسسه کیفری و معرفی کالای قاچاق به یک موسسه کیفری
  • افسر بازداشت آرکیشا مارتین، 27 ساله – متهم به توطئه برای ورود کالای قاچاق به یک موسسه کیفری و معرفی کالای قاچاق به یک موسسه کیفری
  • افسر بازداشت کایلا سیمز، 27 ساله – متهم به ورود کالای قاچاق به یک کانون اصلاح و تربیت

به گفته جونز، هر سه افسر در زمان دستگیری در شیفت بودند. آنها متهم شدند و به بازداشتگاه ریموند منتقل شدند. آنها در حال حاضر در مرخصی اداری با حقوق در انتظار خاتمه هستند.

کلانتر گفت که امکان دستگیری و اتهامات بیشتر وجود دارد.

[ad_2]

Leave a reply