سشوار حرفه ای مخصوص ارایشگاه

بهترین سشوار سالنی

سشوار فیلیپس BHD176 دارای موتور 2200 وات AC و قابلیت تولید یون بوده و با متمرکز کننده و پخش کننده مناسب برای سشوار و حالت دهی حرفه ای مو می باشد. موتور قدرتمند بهترین برند سشوار حرفه ای سالنی باد را با سرعت 95 کیلومتر در ساعت دفع می کند. این سرعت باد خوب باعث می شود موها در زمان کمتری خشک شوند و نیازی به استفاده از گرمای بیش از حدی که به موها آسیب می زند نیست.

بهترین سشوار سالنی

متراکم کننده ارائه شده به همراه سشوار تنها 7 میلی متر عرض دارد و به باد اجازه می دهد تا با فشار بیشتری از سشوار خارج شود. حالت دادن به مو با کمک این متمرکز کننده سریعتر انجام می شود. مشکلی که بعد از خشک کردن و حالت دادن به موها ایجاد می شود ریزش مو است. فیلیپس BHD176 مجهز به تثبیت کننده یونی است که باعث می شود موها براق تر و کمتر وز به نظر برسند. علاوه بر تغلیظ کننده، دستگاه پخش کننده با سشوار بسیار مناسب برای حجم دادن به موهای مجعد و موج دار ارائه شده است.
برای همه آرایشگرها مهم است که از سشوار استفاده کنند که بتواند موهای مشتریانشان را در کمترین زمان خشک یا حالت دهد. سشوار PR250 ساخت پرنسلی به راحتی می تواند این کار را انجام دهد. این سشوار دارای موتوری با توان 2400 وات می باشد که نسبت به سایر سشوارها بسیار بالا می باشد. هر چه قدرت موتور بیشتر باشد، قدرت خروجی هوا نیز بیشتر می شود.

راهنمای خرید سشوار سالنی موتور سنگین

در نتیجه مو در زمان کمتری خشک می شود. از دیگر ویژگی های این سشوار می توان به تولید هوای سرد اشاره کرد، قابلیتی که به حفظ حالت موها کمک می کند و نرمی و درخشندگی موها را افزایش می دهد. خرید سشوار سالنی این قابلیت را می توان با فشار دادن یک دکمه کوچک در زیر خروجی هوا فعال کرد. موتور AC استفاده شده در این دستگاه نسبت به موتورهای DC سرعت و قدرت هوای بیشتری دارد و همین عامل باعث می شود موها سریعتر خشک شوند.
یکی از قوی ترین سشوارهای تولید شده توسط شرکت بابلیس BAB6610INE می باشد. این سشوار دارای موتور AC قدرتمند 2200 وات می باشد. بهترین سشوار سالنی دو نوع موتور مختلف به نام های AC و DC دارند. موتور AC استفاده شده در این سشوار به دلیل روشن شدن مکرر و مداوم برای استفاده حرفه ای از جمله آرایشگاه ها مناسب است و همچنین برای خانم هایی که موهای بلند و مجعد دارند می تواند انتخاب خوبی باشد و زمان زیادی را برای آنها می گیرد. آن را منفجر کند موی خشک. .

قیمت خرید سشوار سالنی

این محصول دارای فناوری پیشرفته دیگری به نام تولید یون می باشد که با تولید میلیون ها یون منفی باعث تجزیه سریع مولکول های آب شده و به سرعت خشک شدن مو کمک می کند و در عین حال جذب این یون ها توسط تارهای مو نرم و انعطاف پذیر می شود. سشوار سالنی خوب محافظت از روغن درون تارهای مو یکی دیگر از ویژگی های فناوری تولید یون است که در هنگام سشوار کشیدن آسیب به مو را کاهش می دهد. یکی دیگر از ویژگی های این سشوار تولید باد سرد است، این ویژگی به حفظ حالت مو کمک می کند و همچنین باعث نرمی و درخشندگی مو می شود.
مدل GM-1765 »» یک سشوار خوش ساخت از شرکت «Gemei» است که از موتور AC با توان 2800 وات بهره می برد. این مدل برای مصارف خانگی گزینه مناسب و ایده آلی است. ممکن است مجبور شوید برای حالت دادن به موهای خود برای مدت طولانی سشوار بکشید، و این می تواند آزاردهنده باشد یا حتی سر و گردن شما را بسوزاند، در این صورت شرایط باد سرد می تواند کمک کننده باشد.

این سشوار دارای دو حالت باد و گرما نیز می باشد. بهترین مدل سشوار سالنی همچنین برای سهولت در حالت دادن به موهایتان، یک عدد متمرکز کننده روی اجناس همراه محصول دیده می شود. سیم 2 متری، وزن نسبتا سبک و طراحی ارگونومیک کار با این سشوار را آسان کرده است. سشوار Jimmy GM-1765 مجهز به حلقه ای است که در صورت عدم استفاده از رگولاتور آویزان می شود. سشوار GM-1765 یکی از مدل های مقرون به صرفه جیمی است.