ستاره «Sweetie Pie» در قتل برادرزاده اش مقصر شناخته شد

[ad_1]

ST. لوئیس (AP) – یک هیئت منصفه فدرال روز جمعه یک ستاره سابق در St. برنامه تلویزیونی واقع در لوئیس “به Sweetie Pie’s خوش آمدید” درباره ترتیب دادن تیراندازی به مرگ برادرزاده اش.

هیئت منصفه حدود 17 ساعت در طول سه روز قبل از صدور حکم در مورد قتل در قبال اجاره ای علیه جیمز “تیم” نورمن، از سن پترزبورگ رایزنی کرد. لوئیس پست دیسپچ گزارش داد. او به توطئه برای ارتکاب قتل برای اجیر، قتل در قبال اجیر و توطئه برای ارتکاب پست و کلاهبرداری با سیم متهم شد.

نورمن و برادرزاده‌اش، آندره مونتگومری، هر دو در برنامه تلویزیونی طولانی مدت OWN در مورد یک تجارت محبوب غذای روحی که در سن پترزبورگ تأسیس شده بود، بازی کردند. منطقه لوئیس توسط رابی مونتگومری – مادر نورمن و مادربزرگ آندره.

دادستان ها به دنبال مجازات اعدام نیستند، اما نورمن ممکن است به حبس ابد محکوم شود. صدور حکم برای دسامبر تعیین شده است. 15.

دادستان های فدرال گفتند که نورمن 43 ساله در 14 مارس 2016 دو نفر را برای کشتن مونتگومری 21 ساله استخدام کرد و سپس سعی کرد یک بیمه نامه عمر 450000 دلاری را که ماه ها قبل برای برادرزاده اش بسته شده بود، نقد کند.

مایکل لئونارد، وکیل مدافع، پس از صدور حکم گفت که او و نورمن از نتیجه این پرونده “بسیار متعجب و ناامید شده اند”. او گفت که قصد دارند درخواست تجدید نظر کنند و نورمن همچنان خوشبین است که در نهایت پیروز خواهد شد.

لئونارد گفت که شهادت در جریان محاکمه دو همدست نشان داده شده است که “بسیار غیر قابل اعتماد”. و او گفت که نورمن در طول دادگاه به خوبی شهادت داد و اشاره کرد که مورد بازجویی متقابل قرار نگرفته است.

سایلر فلمینگ، دادستان ایالات متحده گفت که از این حکم “بسیار بسیار خرسند” است، اما دفتر او تا پس از صدور حکم اظهارات دیگری نخواهد کرد.

انجی دانیس، دستیار دادستان ایالات متحده در جریان بحث پایانی گفت که نورمن معمار طرح کشتن مونتگومری بوده است.

دنیس گفت: “این طرح جز برای طمع تیم نورمن وجود ندارد.”

لئونارد در بحث پایانی خود استدلال کرد که طرح قتل ارائه شده توسط دادستان یک “نظریه ساختگی” بود.

دادستان ها گفتند که نورمن 10000 دلار به یک رقصنده عجیب و غریب به نام Terica Ellis پرداخت تا برادرزاده اش را به محلی که در آن تیراندازی شد بکشاند و 5000 دلار به Travell Anthony Hill برای شلیک به مونتگومری پرداخت کرد.

الیس و هیل هر دو برای پیگرد قانونی در این پرونده شهادت دادند. هر دوی آنها به مشارکت در این طرح اعتراف کرده اند.

نورمن در شهادت در طول محاکمه گفت که به برادرزاده‌اش کمک کرد تا به سن پترزبورگ نقل مکان کند. لویی حدود 18 ماه قبل از کشته شدنش از او حمایت مالی کرد زیرا سعی داشت مراقب مونتگومری باشد. او گفت که به دنبال این بوده که برای پسر برادرش «شخصیت پدری» باشد.

کارمندان سابق Sweetie Pie و دیگر شاهدان شخصیت شهادت دادند که نورمن و برادرزاده اش رابطه نزدیکی داشتند.

دانیس گفت که تمام شهادت های همدستان این طرح در محاکمه با پیامک ها، سوابق تماس ها و داده های مکان پشتیبانی شد.

او گفت که نورمن “تصویر مربی و پدر بودن را برای همه این افراد ایجاد کرد، اما این یک تخیل است.”

لئونارد در خلال بحث پایانی خود گفت که الیس شهادت داد تا حکم کوتاه تری دریافت کند و گفت که هیل اعتراف کرده است که او یک مصرف کننده مواد مخدر سنگین بوده و “آن روز به مواد مخدر علاقه مند شده است.”

نورمن روز سه‌شنبه شهادت داد که بیمه نامه عمر برادرزاده‌اش را امضا کرده است تا به یکی از مشتریان قدیمی رستوران‌های خانوادگی، وائل ربحی یغنام، تجارت بدهد.

یغنام در ماه ژوئیه به جرم توطئه برای ارتکاب قتل برای اجاره و کلاهبرداری با سیم در این پرونده اعتراف کرد.

مونتگومری سنت را ترک کرد. لویی پس از حداقل 220000 دلار پول نقد، جواهرات و سایر اقلام در ژوئن 2015 در دزدی از خانه رابی مونتگومری به سرقت رفت.

نورمن به هیئت منصفه گفت که او و مادرش یک بازپرس خصوصی را استخدام کردند تا برادرزاده‌اش را در مورد سرقت پیدا کنند و با او مقابله کنند، اما او قصد آسیب رساندن به او را نداشت.

[ad_2]

Leave a reply