زن پس از حمله پیت بول ها در Kosciusko صحبت می کند

[ad_1]

یادداشت ویرایشگر: این داستان ممکن است حاوی تصاویری باشد که گرافیکی بوده و ممکن است برای برخی از بینندگان آزاردهنده باشد.

window.loadAnvato({“mcp”:”LIN”,”width”:”100%”،”height”:”100%”،”video”:”8014716″,”autoplay”:false,”expect_preroll”:true “pInstance”:”p6″، “plugins”:{“comscore”:{“clientId”:”6036439″، “c3”:”wjtv.com”، “version”:”5.2.0″، “useDerivedMetadata” :true,”mapping”:{“c3″:”wjtv.com”،”ns_st_st”:”wjtv”،”ns_st_pu”:”Nexstar”،”ns_st_ge”:”news”،”cs_ucfr”:””}} “dfp”:{“adTagUrl”:”

کوسیوسکو، خانم. (WJTV) – یک متر خوان که توسط پیتبول ها در کوسیوسکو مورد حمله قرار گرفت، مجبور شد ساعت ها تحت عمل جراحی قرار گیرد.

لیندا شرل هاجز روز دوشنبه در حال بررسی یک متر در خانه ای در خیابان گودمن بود که یک پیتبول بزرگ پرخاشگر شد و به سمت او پرتاب شد.

هاجز گفت: “من در حال خروج از حیاط بودم. این یک سگ پرخاشگر بود. او دوباره شروع به پارس کرد و من گرز خود را در دست داشتم و دوباره به او اسپری کردم.” او فقط روی من پرید و نمی‌دانم وزن سگ مرا روی زمین کوبید یا نه، اما من روی زمین بودم. یک سگ در یک طرفم بود و سگ دیگر روی زمین بود. طرف دیگر و یک سگ دیگر وسط بود.

هاجز در سر و صورت و بدنش جراحات متعددی متحمل شد. او باید در مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی (UMMC) در جکسون تحت عمل جراحی قرار می گرفت.

صاحب این سگ ها، جیمز کیث سلف، جونیور، دستگیر و به اتهام تجاوز شدید متهم شد. پلیس کوسیوسکو گفت که هفت سگ توسط کنترل حیوانات از خانه گرفته شده است.

جیمز کیث سلف جونیور (با احترام: اداره پلیس Kosciusko)

تیم کایل، شهردار کوسیوسکو، گفت که این حمله نقض مقررات سراسری شهر علیه سگ های خشن است، به خصوص که سگ ها مهار نشده بودند.

فرقی نمی‌کند چه نژادی باشد. فرقی نمی‌کند سگ پودل باشد یا چیست. اگر آن سگ رفتار تهاجمی از خود نشان دهد، می‌توان او را یک سگ خطرناک یا شریر در نظر گرفت. بخشی از این قانون این است که اگر سگ شریر تلقی می شود، او اجازه بازگشت به محدوده شهر را ندارد، و کسانی که در این حمله دخیل هستند، دستور می گوید که آن حیوانات را می توان معدوم کرد.”

هاجز گفت که با تصمیم برای مرگ سگ هایی که به او حمله کرده بودند موافق است.

او گفت: “آنها سعی کردند من را بکشند، بنابراین فکر می کنم آنها باید کشته شوند.”

هاجس در خانه در حال نقاهت است. با وجود درد، او امیدوار به بهبودی کامل است.

[ad_2]

Leave a reply