زنان قابل توجه: ریچل میس

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – ممکن است ابرقهرمانان وجود نداشته باشند، اما یکی از زنان جکسون توسط اعضای جامعه او به عنوان یکی از آنها توصیف می شود.

Southern Echo یک سازمان غیر انتفاعی است که با ارائه منابع، آموزش و کمک های فنی تلاش می کند تا جوامع کم درآمد را در سراسر ایالت توانمند کند.

ریچل میس در سال 2016 به مدیرعاملی منصوب شد. از آن زمان، او زمان زیادی را خارج از دفتر سپری نکرده است. او اغلب در میدان است و نقش خود را برای تحقق چشم انداز جنوب پژواک انجام می دهد.

او گفت: “من فقط یک نفر در می سی سی پی هستم که سعی می کنم کارهای خوبی انجام دهم. احساس می کنم اینجا جای من است. این فراخوان من است.”

قبل از همه گیری، میس بیشتر وقت خود را صرف آموزش مردم در مورد سرشماری 2020 و اهمیت آن می کرد.

ما در سراسر ایالت در 40 شهرستانی که در آن زمان هدف قرار داده بودیم، کار کردیم تا مطمئن شویم که افراد در سراسر ایالت شمارش شده اند، زیرا می دانیم که سرشماری از نظر مالی بر ما به عنوان یک ایالت تأثیر می گذارد. ما همچنین می دانیم که سرشماری به فرآیند تقسیم بندی مجدد کمک می کند.”

پس از شیوع بیماری همه گیر، او به کار سازماندهی توزیع غذا، سبزیجات و PPE رفت. میز حتی به یک اجلاس کاخ سفید در مورد سرمایه COVID-19 دعوت شد.

می‌سی‌سی‌پی مکانی است که وقتی به جوامع به حاشیه رانده‌شده نگاه می‌کنیم، وقتی به جوامع BIPOC نگاه می‌کنیم، وقتی به COVID-19 و بسیاری از نابرابری‌هایی که افشا شده و قبلاً وجود داشتند نگاه می‌کنیم، به چیزهای زیادی نیاز دارد.»

پس از طوفان یخ 2021 و شکست سیستم آب جکسون در سال گذشته، میس وارد عمل شد و با سازمان‌های دیگر همکاری کرد تا هزاران مورد آب را بین ساکنان جکسون توزیع کند.

ما احساس نیاز کردیم و نیاز به تامین آب و غذا برای مردم جکسون را دیدیم. ما با استقبال خوبی مواجه شده‌ایم و هر بار که بیرون می‌رویم و با جامعه درگیر می‌شویم، دلمان گرم می‌شود.»

میس همچنین با جوانان جکسون کار می کند. او برنامه توانمندسازی جوانان محققین را ایجاد کرد که به کودکان 8 تا 18 ساله در توسعه رهبری و مهارت های آکادمیک سنتی آموزش می دهد. این برنامه همچنین به او کمک می کند تا مربیان محلی را آموزش دهد.

ما بزرگسالان را در همان زمان آموزش می دهیم تا جوانان را برای درک موضوعات STEM و قرار گرفتن در معرض آن موضوعات STEM آماده کنند. همچنین، برای درک تاریخ سیاه‌پوستان و قرار گرفتن در معرض جوانان، مهم است که این کار را بپذیریم و به آنها کمک کنیم ببینند که می‌توانند هر چیزی که می‌خواهند باشند.”

مایز همچنین تجزیه و تحلیلی از لوایح قانونی و نامزدهای سیاسی را برای کمک به اطلاع رسانی عمومی جمع آوری می کند.

به طور کلی، او اشتیاق به بهبود جامعه خود دارد که هر روز در کارش نشان می دهد.

[ad_2]

Leave a reply