ریحانا تیتر سریال بعدی سوپر باول در نیمه دوم خواهد بود

[ad_1]

نیویورک (AP) – ریحانا در نمایش نیمه‌تیم Super Bowl در ماه فوریه در مرکز صحنه خواهد بود.

NFL روز یکشنبه اعلام کرد که این خواننده که به دلیل همبستگی با کالین کپرنیک از اجرای سوپر باول 2019 خودداری کرده است، عنوان قهرمانی Super Bowl 2023 را به همراه خواهد داشت. ریحانا تصویری را در اینستاگرام منتشر کرد که در آن بازویی دراز شده بود و فوتبال NFL را در دست داشت.

جی زی که Roc Nation تهیه کننده اجرایی سریال است، در بیانیه ای گفت: “ریحانا یک استعداد نسلی است، زنی با شروعی فروتن که در هر مرحله از انتظارات فراتر رفته است.” باربادوس که به یکی از برجسته ترین هنرمندان تاریخ تبدیل شد. خودساخته در تجارت و سرگرمی.”

Super Bowl در استادیوم State Farm در گلندیل آریزونا در فوریه برگزار خواهد شد. 12. پس از سال‌ها حمایت پپسی، نمایش نیمه‌وقت آینده توسط اپل موزیک حمایت خواهد شد.

ریحانا قبلاً گفته بود که فرصت مشابهی را برای Super Bowl 2019 که در نهایت توسط Maroon 5 عنوان شد رد کرد. در آن زمان، بسیاری از هنرمندان از Kaepernick، مدافع سابق تیم سان فرانسیسکو 49ers که با زانو زدن به خشونت پلیس علیه سیاه‌پوستان و اقلیت‌ها اعتراض کرد، حمایت کردند. هنگام پخش سرود ملی در سال 2016.

“من نمی توانستم این کار را انجام دهم. برای چی؟” ریحانا در سال 2019 به Vogue گفت: “چه کسی از آن سود می برد؟ نه مردم من من فقط نمی توانستم یک آدم فروش باشم. من نمی توانستم یک فعال کننده باشم. چیزهایی در آن سازمان وجود دارد که من اصلا با آن موافق نیستم و قصد نداشتم به هیچ وجه بروم و در خدمت آنها باشم.”

Kaepernick NFL را به تبانی برای دور نگه داشتن او از لیگ در پرونده ای متهم کرد که در نهایت در اوایل سال 2019 به پایان رسید.

در سال 2019، NFL با Roc Nation (که مدیریت ریحانا را بر عهده دارد) برای کمک به انتخاب بازیگران برای Super Bowl و استراتژی در نمایش نیمه‌تیم شریک شد. نمایش نیمه‌تیم ۲۰۲۲ که مورد تحسین گسترده قرار گرفت، Dr. Dre، Snoop Dogg، Eminem، Kendrick Lamar و Mary J. Blige.

با فروش بیش از 250 میلیون آلبوم در سراسر جهان، ریحانا به عنوان یکی از پرفروش ترین هنرمندان زن تا به حال رتبه بندی می شود. آخرین آلبوم او “Anti” در سال 2016 بود. ریحانا آخرین بار در سال 2018 در مراسم اهدای جوایز گرمی به صورت عمومی اجرا کرد.

در سال‌های پس از آن، ریحانا گهگاه از بازگشت موسیقی‌اش کنایه زده است. اوایل امسال، او اولین فرزندش را با رپر ASAP Rocky به دنیا آورد.

[ad_2]

Leave a reply