رهبران Byram، همسایگان از بحران آب جکسون ناامید شده اند

[ad_1]

بایرام، خانم. (WJTV) – شهر بایرام تحت تأثیر بحران آب جاری در جکسون قرار گرفته است. این شهر هنوز به آب جکسون متصل است و اغلب تحت اخطارهای آب جوش و مشکلات کم فشار شهر قرار می گیرد.

ریچارد وایت، شهردار بایرام، گفت که از اینکه همسایگان مجبورند برای آبی که نمی توانند استفاده کنند، پرداخت کنند، خسته شده است. شهردار همچنین گفت که شهر جکسون اقدامات کمی برای رفع مشکلات سیستم آب انجام داده است و به اندازه کافی آب بطری به بایرام ارسال نمی کند.

شهردار گفت که باید از پول خود برای خرید آب برای نیازمندان استفاده کند. این شهر در تلاش است تا سیستم آب خود را راه اندازی کند و از جکسون دور شود.

ما واقعاً با آن خوب کار می‌کنیم. برخی از لوله‌ها را ارزیابی کرده‌ایم. ما با مردم در مجلس قانونگذاری ملاقات کرده‌ایم. پول وجود دارد، مقداری پول در دسترس است، اما این یک روند طولانی است. اما تا زمانی که وایت گفت: در آن نقطه، آنها باید مسئولیت خود را انجام دهند و مراقب آب خود باشند، و من فقط از آن خسته شده ام. منظورم این است که من روزانه 35 تماس تلفنی در مورد آب دارم.”

او گفت با وجود اینکه بایرم در حال پیشرفت در برنامه های خود برای انتقال به سیستم آبی خود است، اما تاریخ مشخصی برای تکمیل این پروژه وجود ندارد.

[ad_2]

Leave a reply