رهبران جکسون 63 میلیون دلار برای پروژه های زیرساختی آب می خواهند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – دپارتمان فواید عمومی جکسون هنوز در تلاش است تا بودجه بیشتری را برای کمک به حل بحران چند دهه آب به دست آورد.

علیرغم اینکه تهویه مطبوع هنوز در تالار شهر وجود دارد، اعضای شورای شهر روز پنجشنبه جلسه ویژه ای برگزار کردند که در آن با 6-0 به قطعنامه ای رای دادند تا درخواست بودجه بیشتر برای کمک به مسائل زیرساختی آب جکسون شود.

در صورت تایید، وجوه از طریق دپارتمان کیفیت محیطی می سی سی پی (MDEQ) با دلار به دلار مطابقت داده می شود.

مهندس شهر حدود 63 میلیون دلار درخواست می کند که برای تعدادی از پروژه های زیرساختی آب مورد نیاز استفاده می شود.

ویرجی لیندسی، یکی از اعضای شورای شهر، گفت که یکی از پروژه‌هایی که او در این فهرست منتظر است، روی پمپ آبی کار می‌کند که مشکلاتی را در نزدیکی خیابان میلز و خیابان لیوینگستون ایجاد کرده است.

او گفت: “ما آنجا را تغییر دادیم تا به بنیاد کشورهای خلیج‌فارس اجازه دهیم وارد شود و خانه‌هایی درست در آنجا بسازد. فکر نمی‌کنم تا زمانی که این مشکل را حل نکنیم بتوانیم ادامه دهیم، بنابراین من از شما قدردانی می‌کنم که آن را در اولویت قرار دهید.”

ما قصد داریم برای تعدادی از پروژه‌ها در کارخانه آبی کورتیس و کارخانه آب JH Fewell و تعمیرات اصلی فاضلاب رهگیر کرانه غربی، تعمیرات و بازسازی فاضلاب در اطراف خیابان میلز که پمپ استریت میلز در آن قرار داشته است درخواست دهیم. مهندس شهر رابرت لی گفت، و همچنین برخی تعمیرات عمومی SSO در اطراف شهر.

لی گفت که آنها همچنان در حال کار با آژانس های ایالتی و فدرال برای ارائه یک برنامه بلندمدت برای زیرساخت های آبی شهر هستند.

شهردار Chokwe A. Lumumba به صورت مجازی در این جلسه شرکت کرد. او گفت که به دلیل توافق عدم افشای اطلاعات با آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) در حال حاضر نمی توان راه حل های بلندمدت احتمالی را با جزئیات مورد بحث قرار داد.

[ad_2]

Leave a reply