رهبران جکسون لایحه ای را محکوم می کنند که به دنبال کنترل درآمد مالیات بر فروش شهر است

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – این هفته لایحه ای در خانه می سی سی پی تصویب شد که نحوه خرج کردن درآمد مالیات بر فروش 1 درصدی شهر جکسون را محدود می کند.

شورای شهر جکسون، همراه با هیئت هیندز کانتی، روز جمعه لایحه مجلس 1168 را محکوم کردند.

رای دهندگان جکسون در سال 2014 مالیات بر فروش 1٪ را تصویب کردند. درآمد این مالیات برای جاده ها، پل ها، آب و فاضلاب تعیین شد. بر اساس لایحه 1168 مجلس که روز پنجشنبه به تصویب مجلس رسید، تمام پول صرف سیستم آب شهری می شد.

رئیس کمیته راه و روش مجلس نمایندگان، تری لامار، جمهوری خواه اهل سناتوبیا، از این لایحه حمایت کرد. او گفت که اطمینان از آب آشامیدنی تمیز و شیرین در حال حاضر اولویت بالاتری نسبت به رفع چاله ها دارد.

برخی از اعضای شورای شهر جکسون گفتند که این لایحه را طعنه آمیز می دانند.

او می گوید: «آنها کمیسیونی را که ما به آن اعتراض داشتیم، مسئول دلارهای مالیات فروش ما گذاشتند و حالا می خواهند بگویند که آن کمیسیون خودش، بدن خودش آن کاری را که باید انجام می داد، انجام نمی دهد. صفیه عمری، رئیس ستاد شهردار Chokwe A. Lumumba، گفت: ایالت باید تجارت ایالت را مدیریت کند.

آرون بنکس، عضو شورا، بخش 6، گفت: “پول در شرف سرازیر شدن به سمت جکسون است، بنابراین اکنون آنها می خواهند در مورد راه هایی صحبت کنند تا بتوانند وارد شوند.”

لایحه مجلس 1168 با 76-41 تصویب شد. این لایحه برای امکان بحث بیشتر مجلس برگزار شد و در نهایت باید برای کار بیشتر به مجلس سنا رفت.

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.

[ad_2]

Leave a reply