رهبران جکسون برای توقف تخلیه غیرقانونی در هیلدا درایو فشار می آورند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – WJTV 12 News تلاش‌های شهر جکسون برای جلوگیری از تخلیه غیرقانونی را دنبال می‌کند و بر بخشی از شمال غربی جکسون، هیلدا درایو تمرکز دارد.

بنابراین نمی‌دانم این کمبود آموزش است یا نمی‌دانند یا فقط بی‌احترامی آشکار به شهر ماست». اما این جایی است که ما زندگی می کنیم.

هیچ خانه یا کسب و کاری در هیلدا درایو وجود ندارد و مردم از آن برای تخلیه وسایل خانه، لاستیک ها، لاشه حیوانات، زباله های ساختمانی و موارد دیگر استفاده می کنند.

بنابراین هیچ کس اینجا نیست که ببیند آنها چه می کنند. در اینجا هیچ دوربینی وجود ندارد، هیچ چراغی در این منطقه وجود ندارد، بنابراین متأسفانه این مکان یکی از جذاب ترین مناطق دفع ما در شهر جکسون است.

رهبران شهر گفتند که این تغییر خواهد کرد. کمپین “Stop the Jackson Trashing” در سطح شهر آغاز شده است.

«ما باید این خیابان را مسدود کنیم. ما همچنین با اداره توسعه اقتصادی شهرستان Hinds کار می کنیم تا سعی کنیم نور و همچنین دوربین ها را در اینجا قرار دهیم.» لی گفت.

بیشتر کار حول محور تغییر فرهنگ افرادی است که هر کاری از پرتاب زباله از شیشه ماشین گرفته تا پرتاب کردن تقریباً هر چیز دیگری در هر کجا که می توانند انجام می دهند.

من تشک‌هایی را اینجا در کنار حاشیه می‌بینم. در دومین روز جمع‌آوری، می‌توانید تشک‌هایی را با زباله‌های خانگی معمولی‌تان در حاشیه قرار دهید تا جمع‌آوری شوند. انبوهی از اندام را می بینم. این فقط یک زباله معمولی است که می‌توانید برای جمع‌آوری آن را در حاشیه بگذارید.

با منابع بسیار زیادی برای مقابله با زباله ها و زباله ها، هم Weathers و هم Lee موافقند که آموزش عمومی و جریمه های سنگین برای پاکسازی شهر و حفظ آن به همین شکل ضروری است.

[ad_2]

Leave a reply