رهبران جکسون برای برگزاری نشست ویژه در مورد قرارداد زباله

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – بدون قرارداد برای جمع آوری زباله، ساکنان جکسون به این فکر می کنند که آیا زباله های آنها صبح شنبه جمع آوری می شود یا خیر.

شورای شهر جکسون پس از یک جلسه داغ در روز پنجشنبه، تلاش خواهد کرد تا صبح شنبه برای رای گیری در مورد قرارداد جمع آوری زباله ها دوباره تشکیل جلسه دهد. این جلسه فوق العاده پس از آن برگزار می شود که تنها سه نفر از هفت عضو شورا برای جلسه روز پنجشنبه حاضر شدند.

تنها موضوعی که در دستور کار قرار گرفت رای گیری در مورد قرارداد شش ساله با ریچارد دیسپال بود. این جلسه مملو از شهروندان و کارمندان ریچارد دیسپال بود که امیدوار بودند اعضای شورا به این قرارداد رأی مثبت دهند. از آنجایی که به حد نصاب نرسیده بود، جلسه بدون رأی گیری به تعویق افتاد.

رک و پوست کنده به نظر می رسد، به خصوص از آنجایی که ما باید با ایالتی برخورد کنیم که مخالف جکسون است و تلاش می کند هر کاری انجام دهد تا هر قدرتی را که این هیئت دارد در اختیار بگیرد، ما به آنها ثابت می کنیم که درست می گویند. برایان گریزل، عضو شورا، بخش 4، گفت: “به آنها می گوییم که ما نمی توانیم تجارت کنیم.”

«کاری که ما با این مرد سیاه پوست و این شرکت سیاهپوست انجام دادیم مایه تاسف است. ما با آنها همان کاری را انجام دادیم که با انگشت به سوی دولت با ما انجام می دهد. ما آنها را گرسنه نگه داشتیم و سپس با انگشت اشاره کردیم و گفتیم که آنها به ما بدی کردند.

Chokwe Antar Lumumba، شهردار جکسون، گفت که به هر عضو شورا 24 ساعت اخطار داده می شود. با این حال، عضو شورا، آرون بنکس، بخش 6، گفت که جلسه در آخرین لحظه برگزار شد و یک نسخه از قرارداد با زمان زیادی به او داده شد تا برای رأی گیری آماده شود.

جلسه شورای شهر روز شنبه 11 فروردین ماه ساعت 10 صبح مجددا برگزار می شود

[ad_2]

Leave a reply