رستوران های جکسون همچنان با تورم مقابله می کنند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – اگرچه نرخ تورم از زمان بالاترین رقم 40 ساله در ماه ژوئن کاهش یافته است، رستوران های جکسون همچنان با تورم بالا دست و پنجه نرم می کنند.

شاخص قیمت مصرف کننده در ماه آگوست 8.3 درصد افزایش یافت که نسبت به 8.5 درصد در ماه ژوئیه و پایین تر از نرخ تورم بالای 40 ساله 9.1 درصدی در ژوئن بود.

در حالی که تورم به آرامی در حال کاهش است، رستوران های جکسون هنوز هیچ بهبودی را احساس نکرده اند.

“بسیاری از قیمت‌هایی که در منوی غذایی ما وجود دارد، برای هشت سالی که اکنون باز هستیم، یکسان بوده است، اما مجبور شدیم قیمت‌ها را افزایش دهیم. پروتئین‌ها، به‌ویژه محصولات لبنی، به‌طور تصاعدی افزایش یافته‌اند. پانزده، 20 درصد در در زمان‌های خاصی از سال که تقاضا برای انواع خاص و تکه‌های گوشت وجود دارد، به‌طور خودکار افزایش می‌یابد. اکنون، ما شاهد هستیم که قیمت‌ها به نوعی در سطح بالاتر ثابت می‌ماند.” خدمت

وقتی قیمت کالاها افزایش می‌یابد، رستوران‌ها مجبور به واکنش می‌شوند و چیزی که معمولاً بعد از آن اتفاق می‌افتد کاهش حاشیه سود ناچیز آنهاست.

“آنها رفته اند. حدود 48 روز آب جوشی که داشتیم، تورم و زمان سال، که معمولاً با بازگشت مدرسه، شروع فصل فوتبال به نمایشگاه، کمی ثابت می شود. ما سرعت خود را کاهش می دهیم. پس از آن زمانی که شما فروش ندارید، هزینه های شما افزایش می یابد.

در حالی که Lou’s Full-Serv توانسته قیمت ها را افزایش دهد، برخی از رستوران ها این فرصت را نداشته اند.

پی فونتین، مدیر اجرایی انجمن هتلداری و رستوران می سی سی پی گفت: “رستوران ها سعی می کنند قیمت منوی خود را تنظیم کنند. برخی نمی توانند. بسیاری از افزایش قیمت منوها نگران هستند، زیرا می ترسند مشتریان خود را از دست بدهند.”

لارز گفت: “شما دیگر نمی توانید قیمت ها را افزایش دهید زیرا مردم یا بیرون غذا نمی خورند یا به جای دیگری می روند. غذا خوردن در رستوران ها یک امر تجملی است. اساساً، ما برای بسیاری از خانواده های آمریکایی هزینه ای غیرقابل مصرف هستیم.”

همانطور که همسایگان جکسون قبلاً بارها شنیده اند، رستوران های محلی شما باز و آماده سرو هستند.

LaRose گفت: “ما اینجا هستیم. ما باز هستیم. ما تازه ترین محصولات را با بهترین کیفیت ارائه می دهیم.”

فونتین گفت: “در حال حاضر، بهترین کاری که آنها می توانند انجام دهند این است که از رستوران های خود حمایت کنند. این بهترین کاری است که در حال حاضر می توانند انجام دهند.”

[ad_2]

Leave a reply