ردیابی مناطق استوایی: چگونه شکارچیان طوفان به ردیابی ایان کمک کردند

[ad_1]

تامپا، فلوریدا (WFLA) – در حالی که طوفان عظیم و مخرب ایان هفته گذشته سواحل خلیج را هدف قرار می داد و میلیون ها نفر از ساکنان فلوریدی خود را برای ضربه آماده می کردند یا برای فرار از خانه آماده می شدند، شکارچیان طوفان در چندین پرواز خشن مستقیماً در چشمان دیدگان بودند. طوفان.

شکارچیان طوفان سازمان ملی اقیانوسی و جوی با هواپیماهای مجهز به طوفان های گرمسیری برای جمع آوری اطلاعات از طوفان ها پرواز می کنند. این داده‌ها به هواشناسان کمک می‌کند تا پیش‌بینی‌های دقیق‌تری از طوفان ارائه کنند، مدل‌های پیش‌بینی را بهبود بخشند و به دانشمندان بینش بهتری در مورد شکل‌گیری طوفان می‌دهند.

اخیراً، Hurricane Hunters وارد دیواره چشمی طوفان Ian شد. نیک آندروود، مهندس هوافضا در مرکز عملیات هواپیمای NOAA، از سال 2016 در میان طوفان‌ها پرواز کرده است. او گفت ایان بدترین پرواز بود و آن را “خشن‌ترین پرواز زندگی حرفه‌ای من تا کنون” خواند.

او در توییتی نوشت: “من طی شش سال گذشته طوفان هایی را تجربه کرده ام. این پرواز به سمت طوفان ایان در کرمیت (NOAA42) بدترین پروازی بود که تا به حال در آن بوده ام.” “من هرگز اینقدر رعد و برق در چشم ندیده بودم.”

آندروود چندین ویدیو و عکس از آن پرواز منتشر کرد که از آن زمان در فضای مجازی منتشر شد و در سرتاسر جهان خبرساز شد.

آندروود به همراه نیکی هاتاوی، مدیر پرواز NOAA، روز چهارشنبه به جریان WFLA Tracking the Tropics خواهند پیوست تا در مورد طوفان ایان و اینکه چگونه داده های جمع آوری شده در طول پروازهای طوفان هانتر به ردیابی طوفان کمک کرده است، صحبت کنند.

ردیابی جریان های استوایی به صورت زنده در ساعت 2 بعد از ظهر به وقت شرقی در فیس بوک، یوتیوب و وب سایت Tracking the Tropics. می‌توانید با استفاده از #HeyNick، #HeyNikki، #HeyJeff، #HeyRebecca یا #HeyJB یک سوال زنده در نظرات بپرسید.

[ad_2]

Leave a reply