ردیابی مناطق استوایی: موج در سواحل آفریقا شانس کمی برای تشکیل دارد

[ad_1]

تامپا، فلوریدا (WFLA) — مرکز ملی طوفان در حال ردیابی یک موج گرمسیری است که در اوایل این هفته از سواحل آفریقا حرکت کرد، اما از روز چهارشنبه، به نظر نمی رسد این موج شانس زیادی برای توسعه داشته باشد.

این موج سرمایه 97L نامگذاری شده است. به گفته NHC، تا صبح چهارشنبه چند صد مایلی جنوب غربی جزایر کابو ورد بود و طوفان های بی نظمی را ایجاد کرد.

در حالی که NHC می گوید در روزهای آینده امکان توسعه تدریجی وجود دارد، انتظار می رود شرایط محیطی کمتر مساعد شود.

این شرایط نامطلوب شامل توده های بیشتری از گرد و غبار صحرا است که ما در سواحل آفریقا ردیابی می کنیم. به لطف هوای خشک و باد، نواحی استوایی ساکت می‌شوند.

آماندا هالی، هواشناس WFLA، گفت: «NHC واقعاً این شانس توسعه را محدود می‌کند، زیرا گرد و غبار صحرا آن را دور نگه می‌دارد – به آن اجازه سازماندهی نمی‌دهد.» بنابراین فعلاً نگران این موضوع نیستیم.»

انتظار می رود این سامانه طی چند روز آینده به سمت غرب در سراسر اقیانوس اطلس گرمسیری حرکت کند. NHC شانس کم 20 درصدی برای تشکیل آن در 48 ساعت آینده و 30 درصد احتمال تشکیل آن را در پنج روز آینده داده است.

طوفان بعدی که در حوضه اقیانوس اطلس شکل می گیرد دانیل نام خواهد داشت. علیرغم کشش آرامی که در چند هفته گذشته تجربه کرده ایم، انتظار می رود فصل طوفان امسال همچنان بالاتر از حد متوسط ​​باشد.

ردیابی جریان‌های استوایی در ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت شرقی هر چهارشنبه در طول فصل طوفان. برای آخرین به‌روزرسانی‌ها، وب‌سایت Tracking the Tropics ما را بررسی کنید.

[ad_2]

Leave a reply