رابرت تیلور به عنوان سرپرست آموزش و پرورش انتخاب شد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – روز دوشنبه، هیئت آموزش ایالت می سی سی پی (SBE) دکتر را انتخاب کرد. سرپرست جدید آموزش ایالت رابرت تیلور می سی سی پی.

تیلور که بومی می سی سی پی و فارغ التحصیل دانشگاه می سی سی پی جنوبی است، کار خود را به عنوان دستیار معلم در می سی سی پی آغاز کرد و در طول دوران حرفه ای خود به عنوان معلم، مدیر، سرپرست منطقه و رهبر آموزش ایالتی به مدارس دولتی کارولینای شمالی خدمت کرد.

SBE پس از انجام یک جستجوی ملی، تیلور را انتخاب کرد. او از اواخر ژانویه 2023 اداره آموزش و پرورش می سی سی پی (MDE) را رهبری خواهد کرد.

تیلور جانشین دکتر خواهد شد. کیم بنتون که از ژوئیه به عنوان سرپرست موقت آموزش و پرورش خدمت می کند. بنتون به عنوان سرپرست موقت تا زمان دکتر ادامه خواهد داد. تیلور در ژانویه این نقش را بر عهده می گیرد.

“این افتخار و خوشحالی من بوده است که به عنوان سرپرست موقت آموزش و پرورش به دولت خدمت کنم. من فوق العاده به دانش آموزان، مربیان و رهبران برجسته در سراسر ایالت افتخار می کنم و از تلاش و فداکاری همکارانم در وزارت آموزش می سی سی پی قدردانی می کنم. “من به دکتر خوش آمد می گویم. انتصاب تیلور و ارائه حمایت کامل من برای اطمینان از انتقال آرام رهبری.”

وظیفه انتخاب سرپرست ایالتی آموزش شاید سخت ترین وظیفه یک هیئت دولتی باشد، و من و خانواده ام از شورای آموزش ایالتی می سی سی پی بی نهایت تشکر می کنیم که به من فرصت رهبری آموزش عمومی را ارائه داد. می سی سی پی در زمینه سواد آموزی پیشرفت های شگرفی داشته است و هدف ما به عنوان یک ایالت باید ادامه این رشد و اصلاح کارهایی باشد که چنین نتایج بزرگی را به همراه داشته است.

من مشتاقانه منتظر همکاری با مناطق مدرسه محلی، سرپرستان و کارکنان مدرسه آنها در شناسایی موانع موفقیت هستم. MDE به حمایت خود از مناطق محلی ادامه خواهد داد و تلاش می کند تا تلاش های ما را برای حمایت از کارهایی که کودکان را برای کالج و شغل آماده می کند، گسترش دهد. بسیاری از مناطق نتایج برجسته دانش آموزی را تولید می کنند، و من از فرصتی برای بررسی این کار و ایجاد مسیرهایی برای همه مدارس و مناطق برای به اشتراک گذاشتن کار موفق استقبال می کنم.

کار تولید قانون برای حمایت از مدارس برعهده قوه مقننه و فرماندار ما است و من به همراه شورای آموزش ایالتی مشتاقانه منتظر همکاری در زمینه مسائل قانونی هستیم که به نفع کل ایالت ما باشد. هدف من ارائه ایده های قانونی مؤثری خواهد بود که همه ما می دانیم که برای رشد دانش آموزان مفید خواهد بود.

والدین ما بهترین ها را از ما به عنوان مربیان انتظار دارند و من برای رسیدن به این هدف بی وقفه تلاش خواهم کرد. مثل همیشه، والدین باید بلندترین صدا را در مورد تحصیل فرزندان خود داشته باشند و شما به عنوان ناظر ایالتی گوش شنوای من را خواهید داشت.

فرصت بازگشت به خانه در می سی سی پی و همکاری دست در دست همه ذینفعان برای بهبود آموزش شاید اوج حرفه یک فرد باشد. این فرصت برای من و خانواده ام فراهم شده است و ما مشتاقانه منتظر بازگشت به خانه هستیم.

دکتر. رابرت تیلور

[ad_2]

Leave a reply