دیوید هاگینز، کمیسر سابق DPS می سی سی پی درگذشت

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – رهبران اداره امنیت عمومی می سی سی پی (DPS) اعلام کردند که دیوید هاگینز، کمیسر سابق امنیت عمومی و رئیس گشت بزرگراه می سی سی پی (MHP) درگذشت. او 74 سال داشت.

به گفته مقامات DPS. هاگینز روز چهارشنبه به دلیل عوارض سلامتی درگذشت.

بومی بیگرسویل کار خود را در اوایل دهه 1960 در اداره کلانتر شهرستان آلکورن آغاز کرد. از آنجا، او به سرباز دولتی رفت و در سال 1969 از کلاس 27 کادت فارغ التحصیل شد و به Tunica منصوب شد.

هاگینز بعداً به عنوان رئیس MHP از سال 1988 تا 1992 در زمان فرماندار ری مابوس انتخاب شد. در سال 2000، هاگینز به عنوان کمیسر دپارتمان ایمنی عمومی منصوب شد، او تا سال 2004 در این سمت زیر نظر فرماندار رونی ماسگروو خدمت کرد.

پس از مدتی که کمیسر بود، از سال 2004 تا 2008، گروهبان اسلحه در سنای می سی سی پی بود، سپس در سال 2008 به عنوان رئیس بازپرس دفتر حسابرسی ایالتی منصوب شد.

سرهنگ رندی گین گفت: “کمیسیون هاگینز یک بیننده، مربی و دوست بود.” ما میراث او و تأثیری که او بر زندگی مردان و زنان این آژانس گذاشته است را فراموش نخواهیم کرد.»

کمیسر شان تیندل گفت: “ما افکار و دعاهای خود را برای خانواده و دوستان کمیسر هاگینز ارسال می کنیم.” هاگینز میراث بزرگی از خود بر جای گذاشته و نقشی تاریخی در وزارت امنیت عمومی، گشت بزرگراه می سی سی پی و ایالت می سی سی پی ایفا کرده است. او به شدت دلتنگ خواهد شد.»

[ad_2]

Leave a reply