دولت ریوز از رهبران جکسون در مورد هزینه های زیرساختی انتقاد می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – فرماندار تیت ریوز پس از بیانیه ای که Chokwe Antar Lumumba شهردار جکسون در این هفته بیان کرد که شهر به کمک مالی بیشتری برای تعمیر سیستم آب معیوب خود نیاز دارد، خودداری نمی کند.

اخیراً به دلیل سطح کدر زیاد، در معرض چندین هشدار آب جوش قرار گرفته است. فرماندار گفت که شهر در حال حاضر بودجه کافی برای رسیدگی به این مشکل را دارد.

فرماندار ریوز گفت: «شهر جکسون و شهرستان هیندز 90 میلیون دلار به عنوان دلار ARPA دریافت کرد.

ریوز گفت که ایالت موافقت کرده است با آنچه شهر و شهرستان برای تعمیر سیستم آب می‌گذارند مطابقت داشته باشد، اما او شهر را متهم کرد که سیستم آب خود را در اولویت قرار نداده است.

آنها فقط می توانند حدود 25 درصد از آنچه را که به آنها داده شده است به دست آورند و بقیه چیزها را صرف چیزهای دیگر می کنند.

شهردار لومومبا گفت اظهارات فرماندار دقیق نیست.

شهر جکسون هرگز نزدیک به 90 میلیون دلار دریافت نکرده است.

شهردار گفت که فقط حدود 44 میلیون دلار به شهر داده شده است، او گفت آنچه برای تعمیر سیستم آب شهر استفاده نشده است برای امنیت عمومی استفاده شده است.

ما بیش از 60 درصد را به امور زیرساختی اختصاص داده‌ایم و 75 درصد از بودجه ARPA خود را هم برای زیرساخت‌ها و هم به امور ایمنی عمومی اختصاص داده‌ایم.»

فرماندار ریوز همچنین شهرها با کمبود کارگران تاسیسات آب مواجه هستند. اشبی فوت، عضو شورای بخش یک گفت که او با این نکته موافق است.

ما باید متخصصانی داشته باشیم که بتوانند عملیات و نگهداری را به طور مداوم انجام دهند.

فرماندار ریوز همچنین گفت که او اعتمادی به شهر ندارد که از بودجه اضافی از ایالت به شیوه ای کارآمد استفاده کند، چیزی که شوراین فوت گفت باید رهبران را وادار کند که بیشتر تلاش کنند تا مشکل را حل کنند.

اگر می‌خواهیم مؤثر باشیم و زمانی که فرماندار اینطور صحبت می‌کند، باید آن را جدی بگیریم و سعی کنیم نگرانی‌های او را برطرف کنیم، زیرا او به‌جای بسیاری از می‌سی‌سی‌پی‌ها صحبت می‌کند.»

شهردار لومومبا به ما می گوید که از نگهداری ضعیف آب شهر آگاه است و برای تعمیر این مشکل تلاش می کند، اما از جامعه صبر می خواهد.

[ad_2]

Leave a reply