دموکرات‌ها رقابت فرمانداری می‌سی‌سی‌پی را برای ایجاد ناراحتی آماده می‌دانند

[ad_1]

دموکرات‌ها در می‌سی‌سی‌پی احساس خوش‌بینی می‌کنند که حزبشان بتواند فرماندار را برکنار کند. تیت ریوز (R) از عمارت فرماندار در پاییز امسال پس از ورود اخیر براندون پریسلی دموکرات به رقابت.

ریوز از محبوبیت پایین رنج می برد و در مواقعی در رسوایی بلندمدت رفاهی ایالت مورد بررسی قرار گرفته است، اما فرمانداری برای دهه ها برای دموکرات ها در ایالت قرمز دست نیافتنی بوده است.

حزب معتقد است این بار متفاوت خواهد بود. آنها می گویند پریسلی، کمیسر خدمات عمومی ناحیه شمالی ایالت و یکی از بستگان دور الویس پریسلی، توانایی برقراری ارتباط با رای دهندگان روستایی را دارد و ثابت کرده است که می تواند در برخی از قرمزترین نقاط ایالت در انتخابات پیروز شود.

“در ایالت می سی سی پی، سیاستمدار خرده فروشی بهتری وجود ندارد. او می داند که چگونه با رای دهندگان ارتباط برقرار کند. برانون میلر، استراتژیست دموکرات، که شرکتش قبلاً با کمپین پریسلی کار کرده است، اما در حال حاضر در رقابت برای فرمانداری دخالتی ندارد، گفت: او می داند که چگونه به رای دهندگان گوش دهد، که به نظر من این مهارتی است که در یک سیاستمدار دست کم گرفته شده است.

او افزود: «به عنوان یک دموکرات، نمی‌توانید به چنین فردی خوش‌بین باشید.

پریسلی که کمی بیش از یک هفته پیش رسماً نامزدی خود را اعلام کرد، اعتبار خود را به عنوان شهردار سابق نتل‌تاون – یک شهر بدون چراغ‌های توقف – تبلیغ کرد.در ویدیوی اعلامی خود. او همچنین بر زمان خدمت خود در سازمان تنظیم مقررات آب و برق ایالت تاکید کرد و گفت که “جلسات درهای بسته را به روی عموم باز کرد، خدمات اینترنت پرسرعت را به اینجا رساند – به برخی از روستایی ترین و فراموش شده ترین مکان های ما. حالت.”

اندکی پس از اعلام وی، نماینده بنی تامپسون (خانم)، تنها دموکرات در هیئت کنگره می سی سی پی و یکی از اعضای قدرتمند حزب در ایالت، از پریسلی حمایت کرد.

تامپسون در مصاحبه با The Hill به معلمانی که با حقوق کم دست و پنجه نرم می‌کنند، تحقیقات مداوم رفاهی در مورد میلیون‌ها دلاری که قرار بود به دست ساکنان کم‌درآمد ایالت برسد و مورد سوء استفاده قرار گرفته‌اند، و ده‌ها بیمارستان روستایی در آستانه تعطیلی اشاره کرد. به عنوان برخی از بزرگترین مسائلی که ایالت باید با آن دست و پنجه نرم کند.

«براندون پرسلی می‌گوید که می‌خواهد با آن جوامع محلی روی مشکلات خاص آنها کار کند. تامپسون گفت: من از این موضوع هیجان زده هستم. “زیرا من می شنوم که مردم هر روز در مورد آزمایش ها و مصائب خود چه می گویند. و بنابراین ما به فردی در بالاترین مقام در این ایالت نیاز داریم که نه تنها درباره محاکمه و مصیبت های شهروندان بشنود، بلکه در واقع کاری در مورد آن انجام دهد.

در واقع، دنیل ادنی، افسر بهداشت ایالت می سی سی پی در ماه نوامبر هشدار داد که بحران مالی که بیمارستان های روستایی این ایالت را گرفتار کرده است، خطر بسته شدن بیش از نیمی از آنها را به همراه دارد. دستمزد معلمان در این ایالت از سایر ایالت های کشور عقب افتاده است، اگرچه ریوز سال گذشته قانونی را امضا کرد که به طور متوسط ​​​​حقوق را بیش از 5000 دلار افزایش می داد. زیرساخت های قدیمی آب در جکسون، که به دلیل شرایط آب و هوایی جدی تشدید شده است، ساکنان شهر اکثریت سیاهپوست را گاهاً بدون آب قابل اطمینان و تمیز رها کرده است.

همچنین یک تحقیق در حال انجام است در مورد سوء استفاده از کمک های موقت برای خانواده های نیازمند (TANF) که قرار بود به سمت ساکنان کم درآمد ایالت هدایت شود، اما در عوض برای چیزهایی که با اولویت های برنامه مرتبط نیستند، به جیب زده شدند. تحقیقات گاهی اوقات ریوز را بررسی کرده است، اما او به هیچ تخلفی متهم نشده است.

دموکرات ها نظرسنجی های اخیر را دلیلی برای خوش بینی می دانند که زمینه مناسبی برای انتخاب یک دموکرات به عنوان فرماندار وجود دارد. نظرسنجی Morning Consult که در اوایل این ماه منتشر شد، نشان داد که ریوز در میان 10 فرماندار با کمترین میزان محبوبیت با 49 درصد قرار دارد. و یک نظرسنجی می سی سی پی تودی- کالج سینا نشان داد که 57 درصد از پاسخ دهندگان، از جمله 33 درصد از جمهوری خواهان، مایلند فردی غیر از فرماندار را به عنوان بالاترین مقام ایالت ببینند.

«براندون پریسلی هرگز برای پیروزی تنها به دموکرات ها متکی نبود. مشاوری که با کمپین پریسلی همکاری می‌کند، می‌گوید: «او همیشه باید جمهوری‌خواهان و مستقل‌ها را به دست می‌آورد تا بتواند شغلی را که اکنون دارد، داشته باشد.

مشاور با اشاره به 57 درصد از افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی کالج می‌سی‌سی‌پی امروز-سینا که خواهان فرماندار جدید بودند، گفت: «من نگران ثبت نام ایالت نیستم».

به علاوه، چندین جمهوری خواه، از جمله رئیس سابق دیوان عالی ایالت، بیل والر جونیور. و مایکل واتسون، وزیر امور خارجه، ظاهراً در حال بررسی ورود به رقابت هستند که می‌تواند جرقه‌ای برای ریوز باشد.

اما جمهوری خواهان می گویند که دموکرات ها هنوز کار خود را برای آنها قطع کرده اند. این ایالت از سال 1999 تاکنون یک دموکرات را برای فرمانداری انتخاب نکرده است، و خلع یک رئیس جمهور جمهوری خواه در ایالتی که در سال 2020 با بیش از 16 امتیاز به جای ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا بود، کار کوچکی نخواهد بود.

«براندون پریسلی و دموکرات‌های دی سی در حال رویاپردازی هستند که فکر می‌کنند می‌توانند می‌سی‌سی‌پی را آبی کنند. سارا کریگ، مدیر اجرایی انجمن فرمانداران جمهوری‌خواه در بیانیه‌ای گفت: مردم سخت‌کوش می‌سی‌سی‌پی می‌دانند که نمی‌توانند از عهده یک لیبرال جو بایدن برآیند که ایالت را زیر پا بگذارد.

او افزود: “سیاست‌های دموکرات در سراسر کشور آمریکایی‌هایی را که برای تامین هزینه‌های زندگی خود تلاش می‌کنند سرکوب کرده است. رهبری فرماندار ریوز با مشاغل بیشتر و دستمزد بهتر، خیابان‌های امن‌تر و مدارس با کیفیت، در تضاد آشکار است و او تازه شروع به کار کرده است.”

فرانک بوردو، رئیس حزب جمهوری‌خواه می‌سی‌سی‌پی، گفت که او در نظرسنجی امروز می‌سی‌سی‌پی در مورد ریوز نظر چندانی نداشت و معتقد بود که تحقیقات رفاهی این ایالت تأثیر منفی بر تلاش‌های انتخاب مجدد فرماندار نخواهد داشت – تحقیقی که پریسلی در اولین تبلیغ خود به آن اشاره کرد.

“بدیهی است که اگر می روی [to] بوردو گفت. “و بنابراین ما به نوعی آن را در نظر می گیریم. او می گوید که باید کاری انجام دهد تا نامش به گوش برسد، و باید تلاش کند تا با فرماندار رقابت کند. و او بدیهی است که تصمیم گرفته است که مستقیماً از دروازه به منفی برود.”

دموکرات ها اذعان دارند که ترکیبی از بازسازی زیرساخت های حزب ایالتی و افزایش مشارکت مالی برای نفوذ ضروری است.

“یک ضعف واقعی [in] وضعیت این است که ما زیرساخت ها را نداریم، درست است؟ ما فقط زیرساخت دموکراتیک نداریم. پام شاو، استراتژیست دموکرات، با اشاره به حزب دموکرات ایالتی، گفت: حزب دموکرات ما در مرحله بازسازی است، به دلیل نبود کلمه بهتر.

میلر، استراتژیست دیگر دموکرات، آن را به گونه ای دیگر بیان کرد.

«فکر می‌کنم مشکل این است که ما فقط یک ایالت فقیر هستیم و به‌ویژه رأی‌دهندگان دموکرات در می‌سی‌سی‌پی بسیار فقیر هستند. و ما سازمان‌های مترقی بیرونی نداریم که از نظر حمایت مالی و مردمی از نامزدهای دموکرات حمایت کنند.”

انجمن فرمانداران دموکرات (DGA) هفت چهره را در رقابت فرمانداری سال 2019 سرمایه گذاری کرد و سخنگوی سام نیوتن در بیانیه ای گفت که این گروه “به تماشای دقیق این مسابقه در حین توسعه ادامه خواهد داد.”

او خاطرنشان کرد: «DGA نشان داده است که ما می‌توانیم در هرجایی پیروز شویم، از جمله برکناری مقامات جمهوری‌خواه در محیط‌های بسیار سختی مانند کنتاکی، ویسکانسین و کارولینای شمالی در دوره‌های انتخابات اخیر».

آندره واگنر، مدیر اجرایی حزب دموکراتیک می سی سی پی، با اشاره به گرجستان به عنوان مثال، گفت که دستیابی به موفقیت برای دموکرات ها در ایالت قرمز مانند می سی سی پی “چیزی است که زمان می برد”.

«من فکر می‌کنم می‌سی‌سی‌پی در پرتگاهی قرار دارد که بتواند در خط مقدم قرار بگیرد – درست در خط مقدم باشد تا این ایالت را آبی یا حداقل بنفش کند. واگنر گفت: برای تبدیل گرجستان به آن چیزی که اکنون هست، باید کار کرد، تلاش هماهنگ واقعی لازم بود.

«شرلی چیشولم گفت که اگر سر میز نیستی، یک صندلی تاشو بیاور. و صادقانه بگویم، من فکر می‌کنم این کاری است که باید انجام دهیم این است که مطمئن شویم صندلی‌های تاشو را روی میز بیاوریم تا بتوانیم با هم بخشی از این کار باشیم.»



[ad_2]

Leave a reply