دستمزدهای فنی سر به فلک می‌کشند – در اینجا نحوه رقابت شرکت‌های کوچک‌تر آمده است

[ad_1]

اگر در حال استخدام کارکنان فنی هستید، مطمئناً پول صحبت می کند. اما این تنها چیز نیست.

در پرتو استعفای بزرگ، غرامت در صنایع در حال افزایش بوده است، اما در بخش فناوری، به ویژه، سرعت آن به شدت بالا رفته است. حقوق برخی از نقش های کلیدی در دو سال گذشته تا 20 درصد افزایش یافته است. در بازارهای به ویژه رقابتی، حقوق می تواند 30 درصد افزایش یابد، در مقایسه با میانگین سال 2020. مجله ی وال استریت این هفته با استناد به داده های شرکت های پرسنل و شرکت های فناوری مانند AT&T و Cisco Systems گزارش شد.

افزایش حقوق ها تنها بخشی از مبارزه است. رقابت برای کارگران نیز شدید شده است. بر اساس داده‌های گروه تجاری فناوری اطلاعات CompTIA که در ماه مارس منتشر شد، در سه ماهه اول سال 2022، کارفرمایان ایالات متحده 1.1 میلیون شغل در زمینه فناوری ایجاد کردند که 43 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

اما استخدام غیرممکن نیست – حتی اگر در حال رقابت با غول ها هستید. استخدام‌کنندگان برای شرکت‌های فناوری کوچک‌تر که نمی‌توانند مزایای مالی مشابه شرکت‌های بزرگ‌تر را ارائه دهند، به طور فزاینده‌ای از انگیزه‌های غیر پولی مانند فرصت‌های رشد شغلی استفاده می‌کنند و به تأثیر اجتماعی بیشتر شرکت کمک می‌کنند.

بررسی تأثیر کسب و کار شما می تواند کمک کننده باشد. ویجی راغاوان، معاون اجرایی و مدیر ارشد فناوری شرکت تحلیلی Alpharetta مستقر در جورجیا LexisNexis Risk Solutions در ماه فوریه به Inc.com گفت: «گفتن یک داستان بسیار مهم است. برای جذب استعدادها، ما می‌خواهیم در مورد انواع مشکلاتی که حل می‌کنیم توضیح دهیم. اگر نامزدی فقط می‌خواهد پول بیشتری به دست آورد، این حق اوست – اما ما تعداد زیادی از فن‌آوران هوشمند داریم که علاقه‌مندتر به آنچه ما واقعاً انجام می‌دهیم، هستند. ”

ارائه فضا برای رشد و توسعه سایر مهارت های فنی نیز می تواند مفید باشد. بر اساس نظرسنجی از 1000 کارگر آمریکایی که در سپتامبر 2021 توسط شرکت نرم‌افزار دیجیتال B2B، Amdocs منتشر شد، 97 درصد از کارمندان صنعت فناوری می‌گویند که برنامه‌های آموزشی قوی و ارتقای مهارت‌ها در یک کارفرمای بالقوه برای آنها مهم است. شما باید غرامت را در حد متوسط ​​رقابتی نگه دارید، اما اگر به محدودیت مالی خود رسیده باشید، دانش قیمتی ندارد.

[ad_2]