در هفته های پایانی جلسه قانونگذاری می سی سی پی چه اتفاقی می افتد؟

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – در حالی که یکی دیگر از جلسات قانونگذاری شلوغ می سی سی پی وارد هفته های پایانی خود می شود، بیشتر بحث ها پشت درهای بسته انجام می شود.

قانونگذاران بحث هایی را برگزار کرده اند اما اکنون با اتاق های مخالف برای دستیابی به توافق در مورد برخی از لوایح کار می کنند.

بسیاری از صورت‌حساب‌های معروف، از جمله بسیاری از صورت‌حساب‌های مربوط به شهر جکسون، به کنفرانس ارسال می‌شوند. کنفرانسی در مورد لایحه 2343 سنا فراخوانده شد که مرزهای ناحیه بهبود مجتمع کاپیتول (CCID) را گسترش می‌دهد و به پلیس کنگره در داخل آن مرزها می‌دهد.

لایحه مجلس 697 نیز به کنفرانس خواهد رفت. این صورت‌حساب مستلزم آن است که صورت‌حساب آب بر اساس استفاده باشد، نه ارزش ملک. تد هنیفین، مدیر شخص ثالث، سیستمی را برای شارژ بر اساس ارزش مالکیت و به طور خاص نه بر اساس استفاده پیشنهاد کرد.

در حالی که قانونگذاران ایالتی هنوز روی قانون کار می کنند، فرماندار تیت ریوز (R-Miss.) برخی از لوایح را امضا کرده است که به قانون تبدیل می شوند. روز سه شنبه، او لایحه ای را امضا کرد که نوارهای آزمایش فنتانیل را در ایالت می سی سی پی جرم زدایی می کند.

لایحه 401 مجلس نمایندگان نیز به تصویب رسید که بر اساس آن خودروهای الکتریکی باید از طریق نمایندگی‌های می‌سی‌سی‌پی فروخته شوند.

ریوز هنوز لایحه تمدید Medicaid پس از زایمان را که در اوایل این ماه تصویب شد، امضا نکرده است.

[ad_2]

Leave a reply