درخواست عضو شورا برای کمک والدین در بحران جرم

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – به گفته یکی از اعضای شورای محلی، زمان آن رسیده است که جامعه برای کمک به نجات جان کودکان در مبارزه با جنایات خشونت آمیز وارد عمل شود.

کنت استوکس، عضو شورا، گفت که جنبه روستایی تربیت کودک ناپدید شده است. وی افزود که والدین کودکان زندانی نباید از شرایط خود خجالت بکشند. او گفت در عوض، والدین باید نگرانی های خود را در جلسات اجتماعی به اشتراک بگذارند و دیگران را از پیامدهای زندگی واقعی آگاه کنند.

اعضای جامعه نگران معتقدند که بحران جرایم جوانان فعلی یک موضوع پلیسی نیست، بلکه کمبود منابع و جهت گیری مثبت از سوی بزرگسالان است.

“آنها باید از این به اصطلاح خجالت دور شوند. من خجالت می کشم زیرا فرزندم در زندان است. من خجالت می کشم زیرا فرزندم کشته شده است. ما باید جان همه جوانان را نجات دهیم. به همین دلیل از آنها خواستیم. استوکس گفت: برای یک جبهه متحد.

یکی از همسایه های جکسون گفت: “مهم نیست که چند پلیس دریافت کنند. ما هنوز هم این مشکل را خواهیم داشت. حتی اگر پلیس در هر خانه بنشیند، تا زمانی که مشکلی پیش نیاید نمی تواند وارد شود.”

استوکس همه همسایگان نگران را به یک نشست مبارزه با جرم و جنایت در کلیسای باپتیست کورنرستون در روز چهارشنبه، 1 ژوئن ساعت 6:00 بعد از ظهر دعوت می کند.

[ad_2]

Leave a reply