دختر: قربانی گردباد می سی سی پی “روح زیبایی” بود

[ad_1]

چنگال غلتکی، خانم. (AP) – در حالی که خواهرش پشت فرمان بود، ملکه تریکا جونز با سرعت در سراسر دلتای می سی سی پی در حالی که یک گردباد قدرتمند به خانه مادرشان برخورد کرد، گذشت. بادهای زوزه کش عقب ماشین آنها را از روی زمین بلند کرد و آنها را به حیاط کلیسا کوبید.

خیلی دیر رسیدند. گردباد قبلاً مادر آنها را کشته، خانه او را ویران کرده بود و شهر رولینگ فورک را ویران کرده بود. بدون برق، بازماندگان از چراغ قوه تلفن همراه برای حفاری لاشه هواپیما استفاده کردند. جونز گفت که جسد بی جان مادرش را به صورت رو به پایین در حیاط پیدا کرده است که آغشته به خون ناشی از ناخن هایی است که به سرش زده بود.

جونز روز سه‌شنبه گفت: «من این درد را برای هیچ‌کس، حتی یک دشمن، آرزو نمی‌کنم».

مادرش، اریکا مور، به عنوان دستیار مراقبت شخصی کار می کرد و شش فرزند از او به یادگار مانده است. جونز گفت که او یک “روح زیبا” بود که عاشق دعا و کمک به مردم بود.

او شگفت انگیز بود. عزیزم، جونز گفت: “منظورم این است که هیچ کس کامل نیست. همه چیزهایی را تجربه می کنند، اما مادر ما — هرکسی که مادر ما را می شناسد می داند که او قلب طلایی دارد.”

حداقل 21 نفر در می سی سی پی و یک مرد در آلاباما بر اثر طوفان های تهدیدآمیز که در آخر هفته به اعماق جنوب هجوم آورد، جان خود را از دست دادند. تلفات به ویژه در شهرستان شارکی، در غرب می سی سی پی، که مور در میان 13 نفر کشته شده در شهرستانی 3700 نفری بود، بسیار زیاد بود.

آنجلیا ایسون، پزشکی قانونی شهرستان گفت که این تلفات به شدت به جامعه فشرده ضربه زده است.

ایسون گفت: “من باید خانواده را شناسایی می کردم، این احساس بود.” «وقتی چنین اتفاقی می‌افتد، ما بیشتر به هم نزدیک می‌شویم. ما فقط 13 نفر را از دست ندادیم. ما 13 عضو خانواده را از دست دادیم.

ایسون گفت که طوفان چندین نسل را از بین برد: یک زن و مادر پیرش کشته شدند. دیگران در زمان اشتباه در مکان اشتباه بودند: مردی از شهر یازو بیش از 30 مایل (48 کیلومتر) را برای حراجی در رولینگ فورک طی کرده بود.

تی جی هرمان گفت خواهرش، لیندا هرمان، و مادرشان، لوولا هرمان، زمانی که گردباد پارک خانه متحرک محل زندگی آنها را ویران کرد، جان باختند. تی جی که در راکفورد، ایلینوی زندگی می کند، گفت که لیندا پس از کار در رستوران ها بازنشسته شده بود و به خوبی از مادر خود مراقبت می کرد. او گفت که مادر و خواهرش از زندگی بدون عارضه در رولینگ فورک لذت می برند.

تی جی روز سه شنبه با اشاره به زادگاهش راکفورد گفت: «ما در واقع یک بار مادرم را به اینجا آوردیم و روز بعد وقتی فهمید که باید درهایمان را قفل کنیم، مجبور شدیم برگردیم و او را برگردانیم. “در جامعه او، هیچ کس درهای خود را قفل نکرد. او اینجا را زیاد دوست نداشت.

لونی و ملیسا پیرس قبل از اینکه گردباد کامیون نیمه باری همسایه ها را با خود برد و مانند بمب بر بالای خانه آجری آنها انداخت و این زوج را کشت، زندگی آرام و آرامی در شهر داشتند.

دوستان و همسایگان لونی می گویند که جوشکار بازنشسته عاشق شکار و ماهیگیری باس بود. ملیسا برای یک موسسه خیریه مسیحی محلی که یک فروشگاه کوچک دستفروشی را اداره می کند، داوطلب می شود.

«آنها خوب بودند. من می توانم به شما بگویم که بهترین کار است.

پس از اصابت بادهای شدید تا 200 مایل در ساعت (320 کیلومتر در ساعت) در اواخر روز جمعه، یک تپه آوار خرد شده تنها چیزی بود که از خانه این زوج باقی مانده بود. این 18 چرخ روز دوشنبه بالای آوارها نشسته بود و شاخ گوزنی که در میان غنائم شکار لونی بود، حیاط این زوج را پر کرده بود.

پس از گذشت طوفان، جرمین ولز، همسایه خانواده پیرس، خانه به خانه رفت و به دنبال بازماندگان نیازمند بود. وقتی به بقایای خانه این زوج رسید، کاری از دستش بر نمی آمد.

ولز گفت: «ما نتوانستیم آنها را بیرون بیاوریم.

آوریل جانسون، مادر پنج فرزند، هنگام کار با صندوق در یک فروشگاه تخفیف در شهر کشته شد. طوفان کسب و کار را نابود کرد.

دایان بری، پسر عموی مادر آوریل، گفت: “او فردی سخت کوش و دوست داشتنی بود که تمام تلاش خود را برای کمک به مردم انجام داد.” “او همیشه لبخند می زد.”

بری گفت که پسر آوریل فوتبال بازی می‌کرد و او همیشه مایل بود بچه‌های دیگر را به بازی‌ها و تمرینات سوق دهد. بری گفت: «او کیسه‌های میان وعده‌های کوچک آن‌ها را درست می‌کرد.

برادر شاکوانا استابز، داریل پورویس، نیز در رولینگ فورک درگذشت.

استابز در مورد داریل که در محوطه سازی کار می کرد، گفت: «او مرد بسیار خوش قلب بود. او زندگی حزب بود. او هر کاری می کرد تا شما را بخنداند و همه کسانی که او را می شناختند او را دوست داشتند. نمیتونستی از دوست داشتنش جلوگیری کنی

علاوه بر تلفات زیاد، همین طوفان در طول چهار روزی که به جنوب از تگزاس تا کارولینا اصابت کرد، ده‌ها نفر را مجروح کرد و صدها خانه و ساختمان را تخریب یا ویران کرد.

در محله می سی سی پی که پیرس ها در آن کشته شدند، باور اینکه کسی زنده مانده باشد سخت بود. کاکرل و همسرش مری کاکرل در راهروی مرکزی خانه خود هنگام وقوع گردباد پناه گرفتند. خانه آنها ویران شد و تقریباً همه چیز را به جز جان خود از دست دادند.

مری کاکل گفت: «این مانند یک منطقه جنگی است. همه چیز تکه تکه شده است».

___

امیلی واگستر پتوس، خبرنگار AP در این داستان از جکسون، می سی سی پی مشارکت داشت.

[ad_2]

Leave a reply