داوطلبان به قربانیان گردباد سیلور سیتی کمک می کنند تا بهبود یابند

[ad_1]

شهر نقره ای، خانم. (WJTV) – پس از وقوع گردباد در می سی سی پی، همسایگان در شهر سیلور گرد هم می آیند تا قربانیان طوفان منابع مورد نیاز خود را تهیه کنند.

خدمه در سریع ترین زمان ممکن برای بازگرداندن برق کار می کنند و داوطلبان هر کاری که می توانند برای تامین منابع به جامعه انجام می دهند.

گردباد جمعه شب بخش‌هایی از این ایالت را درنورد و خسارات زیادی بر جای گذاشت و 21 کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت.

«دیدن او بسیار سخت بود، زیرا هرگز نمی‌دانی ممکن است بخواهد شما را بلند کند و بچرخاند. واکر استوارت، معاون شهردار کانتی هامفریس، گفت: دیدن آن به صورت زنده بسیار ویرانگر بود.

همسایگان سیلور سیتی سه روز است که برق ندارند. پالت‌های آب، بسته‌های مراقبت و لوازم، میزهای ردیفی در امتداد بزرگراه 49 در حالی که همسایه‌ها برای جمع‌آوری اقلام توقف می‌کنند.

کاری که ما به عنوان مسیحی باید انجام دهیم این است که به اینجا بیاییم و از مردم خود حمایت کنیم. خواه به خاطر آوردن اقلام به جایی که نقل مکان کرده‌اند باشد یا صرفاً یک کلمه دعا. ما فقط اینجا هستیم کاتلین ترنر، داوطلب گفت: گوش کنید و حمایت کنید.

بیش از دوازده آژانس برای کمک به نیازمندان به شهر سیلور سفر کردند.

همه جا افرادی هستند که برای کمک آمده اند. آنها از سراسر جهان کمک های مالی می آورند. بروس ویلیامز، کلانتر شهرستان هامفریس، گفت: من از همه جا در مورد چیزی تماس می گیرم، بنابراین فقط می خواهم مردم به بیرون آمدن و داوطلب شدن ادامه دهند.

ویلیامز گفت که آنها به داوطلبانی برای کمک به ایجاد بسته های مراقبتی نیاز دارند. او گفت تا تلاش‌های پاکسازی راه طولانی در پیش است، اما او به آینده خوش‌بین است. داوطلبان موافق هستند.

“جامعه برای من بسیار مهم است. این چیزی بیش از یک جامعه بودن است. این در مورد خدمت به همسایگان است. این در مورد خدمت به دوستان شما است. این فقط به ما مربوط نمی شود. جانیس برانسون، یک داوطلب، گفت: این موضوع به همه مربوط می شود.

کمک های مالی را می توان بین ساعت 7:00 صبح تا 7:00 بعد از ظهر در بزرگراه 49 در سیلور سیتی تحویل داد.

[ad_2]

Leave a reply