دانشجوی جدید JSU از کالیفرنیا مسکن را تضمین می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – یک دانشجوی دانشگاه ایالتی جکسون (JSU) از کالیفرنیا نگران بود که رویای او برای شرکت در HBCU به دلیل کمبود مسکن در محوطه دانشگاه به حالت تعلیق دربیاید.

اکنون، با کمک برخی از مربیان تیم رقص خود، او می تواند طبق برنامه ریزی در محوطه دانشگاه JSU زندگی کند.

همین چند هفته پیش، Heaven Lomontey دانشجوی سال اول از پالم اسپرینگز، کالیفرنیا پرواز کرد تا اردوی رقص را با تیم جدید خود، “J-Suede” آغاز کند. او نمی‌دانست که برای ماندن اینجا خواهد بود یا نه، زیرا تمام خانه‌های پردیس پر بود.

“من به معنای واقعی کلمه داشتم برای جشن جشن خود آماده می شدم، و عمه ام می گفت: “عجله کن، باید برای مسکن اقدام کنی. من همین الان پول سپرده شما را پرداخت می کنم.” بلافاصله گفت: “دیگر مسکنی نداریم.” در این چند ماه گذشته، ما تحت استرس بودیم زیرا من هیچ خانواده ای در اینجا ندارم.”

او رویای حضور در ایالت جکسون و ادامه حرفه رقص خود را داشت. او می‌گوید لحظه‌ای که وارد محوطه دانشگاه می‌شود، احساس می‌کردم که در خانه است.

او گفت: “انرژی اینجا در سطح بعدی است. من احساس می کنم خانه ای در این تیم دارم، حتی اگر قرار نبود این ترم برقصم.”

دانشگاه مسکن خارج از دانشگاه را برای دانشجویان توصیه می کند، اما این امکان برای او وجود نداشت.

پدرم با من تماس گرفت و گفت: “اگر تصمیم گرفتی به ایالت جکسون بروید و مسکن ندارید، من از شما حمایت نمی کنم. شما هم به داکوتای شمالی بیایید و برای ترم اول به ایالت دیکنسون بروید. لومونتی گفت: “من قطعا به ایالت دیکنسون نمی روم.”

مربیان رقص او در طول راه به او کمک کردند تا مطمئن شود که او یک خوابگاه خواهد داشت تا بتواند پاییز امسال برقصد.

جلن جونز با J-Suede گفت: “ما همیشه با هم هستیم، بنابراین چاره ای جز خانواده بودن نداریم.”

“همه آن دردسری که من از سر گذراندم ارزشش را داشت که ده برابر شود. من اینجا را خیلی دوست دارم. جایی که من از آنجا آمده ام، همه فقط برای خودشان و خودشان هستند. استیت جکسون نعمتی است و من آنقدر هیجان زده هستم که من” لومونتی گفت که حداقل چهار سال اینجا خواهم بود.

بخش امور دانشجویی در تلاش است تا با نزدیک شدن به ترم پاییز، هر چه بیشتر دانشجو از لیست انتظار خارج شود و به اتاق خوابگاه برود.

[ad_2]

Leave a reply