دادگاه: جکسون در تلاش برای گرفتن زمین از فرودگاه یک قدم را از دست داد

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – دادگاه عالی ایالت اعلام کرد که شهر جکسون هنگام تلاش برای الحاق زمین در نزدیکی شلوغ ترین فرودگاه می سی سی پی از انجام تمام اقدامات لازم غفلت کرده است.

شورای شهر جکسون در آگوست 2019 به الحاق حدود 900 هکتار (364 هکتار) زمین توسعه نیافته در اطراف فرودگاه بین المللی جکسون-مدگار وایلی اورس رأی داد.

قاضی دیوید چندلر – قاضی بازنشسته دادگاه عالی می سی سی پی که برای کمک به مشکلات معوقه در دادگاه ناحیه هیندز منصوب شده بود – در دسامبر 2021 حکم داد که جکسون باید برای الحاق از هیئت ناظران شهرستان رانکین درخواست می کرد.

در تصمیمی به اتفاق آرا روز پنجشنبه، دادگاه عالی حکم چندلر را تایید کرد.

اگرچه این فرودگاه در شهرستان رانکین قرار دارد، طبق سوابق دادگاه، ملک فرودگاه از سال 1964 بخشی از شهر جکسون بوده است. جکسون در شهرستان هیندز است که در مجاورت شهرستان رانکین قرار دارد.

در بیشتر موارد الحاق، شهرها می توانند سعی کنند زمینی را اضافه کنند که محدوده شهر را لمس می کند. اما قانون ایالتی مشخص می کند که زمین فرودگاه در فاصله 10 مایلی (16 کیلومتری) از جکسون می تواند به عنوان بخشی از پایتخت گنجانده شود.

قضات در تصمیم خود در روز پنجشنبه گفتند تنها موضوعی که در نظر گرفتند این بود که آیا جکسون باید از شهرستان رانکین مجوز می گرفت یا خیر. قضات گفتند که از آنها خواسته نشده است که “معقول بودن الحاق” را در نظر بگیرند.

مقامات جکسون گفتند که آنها یک برنامه استراتژیک 2017 دارند که زمین مورد نظر را برای مشاغل هوافضا، تولید سبک و توزیع مشخص می کند. و برای دفاتر تجاری یا هتل های کم اشغال. بخشی از زمین به باند فرودگاه دسترسی دارد.

چند روز پس از رای مقامات جکسون به الحاق زمین، شهرستان رانکین و شهرهای پرل و فلود، که در شهرستان رانکین هستند، در دادگاه منطقه هیندز مدارک را در مورد طرح های جکسون به چالش کشیدند.

پرل و فلود قبلاً در تلاش بودند سرزمینی را که جکسون به دنبال آن بود ضمیمه کنند و پرونده آنها در دادگاه شهرستان رانکین ثبت شد.

جنگ قدرت بر سر فرودگاه بین‌المللی جکسون-مدگار ویلی اورز چندین سال است که ادامه دارد. در سال 2016، مجلس قانونگذاری می سی سی پی با اکثریت سفیدپوستان و تحت کنترل جمهوری خواهان لایحه ای را برای جایگزینی هیئت مدیره پنج نفره تصویب کرد که اعضای آن توسط شهردار شهر جکسون تحت کنترل دموکرات ها و اکثریت سیاه پوستان منصوب می شوند.

این لایحه می گوید که هیئت مدیره 9 نفره جدید دارای چهار نفر خواهد بود که توسط فرماندار و هر کدام یک نفر از سوی معاون فرماندار، شهردار جکسون، شورای شهر جکسون، شهرستان مدیسون حومه و شهرستان رانکین حومه منصوب می شوند.

مقامات جکسون گفتند این قانون یک تلاش خصمانه برای تصاحب منافع تجاری سفیدپوستان حومه شهر است. بلافاصله پس از اینکه فرماندار وقت فیل برایانت این لایحه را امضا کرد، شهر شکایت کرد تا از اجرای قانون جدید جلوگیری کند. این شکایت حل نشده است و هیئت فرودگاه منصوب شده از سوی شهر همچنان پابرجاست.

حکم دادگاه عالی روز پنجشنبه به فرودگاهی اشاره کرد که ادعا می‌شود متعلق به جکسون است.

[ad_2]

Leave a reply