دادگاه استیناف محکومیت Duane Wakefield در پرونده Kingston Fraser را تایید کرد

[ad_1]

مدیسون کانتی، خانم (WJTV) – دادگاه استیناف می سی سی پی محکومیت ها و احکام یکی از مردان محکوم در پرونده کینگستون فریزر را تایید کرد.

به گفته دادگاه، هیئت منصفه دادگاه منطقه مدیسون، دوان ویکفیلد را به اتهام کمک به قتل، کمک به آدم ربایی و کمک به سرقت خودرو محکوم کرد.

وی به اتهام معاونت در قتل به ۲۰ سال، پنج سال تعلیق به اتهام آدم ربایی و پنج سال برای سرقت لوازم جانبی وسیله نقلیه محکوم شد.

دادگاه منطقه پس از محاکمه، درخواست ویکفیلد را رد کرد و ویکفیلد درخواست تجدید نظر کرد. با توجه به سوابق دادگاه، ویکفیلد استدلال کرد که دادگاه منطقه فاقد صلاحیت قضایی در مورد پرونده او است، سه محکومیت جداگانه تحت یک قانون، حق او را برای محافظت مضاعف در خطر نقض می کند و شواهد برای حمایت از محکومیت ها کافی نبود.

او همچنین استدلال کرد که محکومیت‌ها بر خلاف وزن بسیار زیاد شواهد بود، کیفرخواست نمی‌توانست عنصر مهمی از همدستی را پس از این واقعیت مطرح کند و دادگاه منطقه با پذیرش کالبد شکافی و عکس‌های صحنه جنایت که قربانی متوفی را به تصویر می‌کشید، اشتباه کرد.

با این حال، دادگاه استیناف می سی سی پی هیچ اشتباهی پیدا نکرد و محکومیت ها و احکام ویکفیلد را تایید کرد.

دادستان ها گفتند که ویکفیلد شاهد بود که بایرون مک براید خودروی مادر کینگستون فریزر را در خارج از یک کروگر در جکسون در 18 می 2017 دزدید. کینگستون 6 ساله داخل خودرو بود و هشدار آمبر برای او صادر شد.

ماشین بعداً در مدیسون کانتی رها شده پیدا شد و فریزر با شلیک گلوله کشته شد.

کینگستون فریزر NEW_329501
کینگستون فریزر (با احترام: خانواده کینگستون)

ویکفیلد تنها یکی از سه مظنونی بود که اعتراف به بی گناهی کرد.

مک براید پس از این واقعه به حبس ابد و دالن واشنگتن به جرم سرقت مسلحانه و لوازم جانبی به 15 سال زندان محکوم شدند. واشنگتن در فوریه 2022 با حکم هیئت آزادی مشروط می سی سی پی آزاد شد.

CO166878 دانلود کنید

[ad_2]

Leave a reply