دادستان کل می سی سی پی در مورد طرح های پیمانکاری پیش از فصل طوفان هشدار می دهد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – با شروع فصل طوفان اقیانوس اطلس 2022 که قرار است از اول ژوئن آغاز شود، دفتر دادستان کل می سی سی پی و هیئت پیمانکاران ایالت می سی سی پی (MSBOC) به صاحبان خانه ها و صاحبان مشاغل هشدار می دهند که از طرح های پیمانکاری احتمالی آگاه باشند.

لین فیچ، دادستان کل، گفت: «بهترین دفاع در برابر کلاهبرداران یک مصرف کننده تحصیل کرده است. هنگامی که خانه یا محل کار شما آسیب می بیند، می تواند وسوسه انگیز باشد که سریع عمل کنید و پرچم قرمز را از دست بدهید. ما از شما می خواهیم که این نکات را در نظر داشته باشید و زمانی که به دنبال یک پیمانکار هستید و با نامزدهای احتمالی برای این کار صحبت می کنید، احتیاط کنید. اما اگر قربانی کلاهبرداری شدید، دفتر ما اینجاست تا به شما کمک کند.»

استفانی لی، مدیر اجرایی MSBOC گفت: “متاسفانه بلایای طبیعی منجر به افزایش افرادی می شود که به عنوان پیمانکاران دارای مجوز قانونی در تلاش برای شکار شهروندان آسیب پذیر هستند.” افرادی که پیمانکاران غیرمجاز را استخدام می کنند، خود را در معرض خطر بزرگ مالی قرار می دهند.

در اینجا چند نکته برای محافظت از خود در برابر این طرح ها وجود دارد:

  • پروژه های تعمیر یا بهسازی مسکونی 10000 دلار یا بیشتر و پروژه های تجاری 50000 دلار یا بیشتر نیاز به مجوز پیمانکاری معتبر دارند.
  • مراقب درخواست‌های تعمیر خانه به خانه یا افرادی که واریز یا پرداخت‌های نقدی دارند، باشید.
  • سپرده بزرگ یا پیش پرداخت را به طور کامل انجام ندهید.
  • به یک قرارداد کتبی نیاز دارید که جزئیات کاری که باید انجام شود، موادی که باید استفاده شود، برنامه پرداختی که بر اساس تکمیل کار است و جدول زمانی برای تکمیل کار باشد. قبل از اتمام کار مشخص شده در برنامه پرداخت، پرداخت نکنید.
  • برای هیچ کاری که در قرارداد مشخص نشده است، پرداختی انجام ندهید، مگر اینکه قبل از شروع کار اضافی به صورت کتبی توسط شما ارسال و تایید شده باشد.
  • با اداره مجوز محلی یا بخش بازرسی تماس بگیرید تا مشخص کنید آیا برای اطمینان از رعایت قوانین ساختمانی مجوز لازم است یا خیر. در صورت نیاز به مجوز، پیمانکار باید آنها را بکشد. قبل از شروع ساخت و ساز با اداره مجوز تأیید کنید که پیمانکار آنها را به دست آورده است.
  • قبل از پرداخت نهایی، کار تکمیل شده را ارزیابی کنید و از پیمانکار بخواهید که تأیید کند که تمام پیمانکاران فرعی و تامین کنندگان برای حذف حق حبس احتمالی در اموال شما پول پرداخت شده اند.
  • گواهی بیمه را از پیمانکار درخواست کنید و با تماس با طرف صادر کننده آن را تأیید کنید.
  • مدرکی بخواهید که نشان دهد پیمانکار دارای مجوز است. مصرف کنندگان می توانند با استفاده از ویژگی جستجوی پیمانکار در www.msboc.us یا با تماس با MSBOC به شماره 800-880-6161، تأیید کنند که آیا پیمانکار به درستی مجوز دارد.

پیمانکارانی که بدون انجام تعمیر پرداخت را پذیرفته‌اند یا اسناد جعلی ارائه کرده‌اند یا سایر اظهارات نادرست را ارائه کرده‌اند، ممکن است به صورت آنلاین یا با تماس با شماره 800-880-6161، یا به MSAGO آنلاین یا با شماره تلفن 601-359-3680 به MSBOC گزارش شوند.

[ad_2]

Leave a reply