خزانه دار ایالتی رویداد پولی بی ادعا در براندون را اعلام می کند

[ad_1]

براندون، خانم (WJTV) – دیوید مک‌ری، خزانه‌دار ایالتی، اعلام کرد که یک رویداد پولی بدون ادعا در شهر براندون برگزار خواهد شد.

این رویداد در روز شنبه، 1 اکتبر از ساعت 10:00 صبح تا 2:00 بعد از ظهر در تالار شهر براندون واقع در 100 Municipal Drive برگزار خواهد شد.

علت پول بی ادعا زمانی است که پول از حساب های افراد می آید که یا غیرفعال هستند و یا صاحبان آن پیدا نشده اند. پول های مطالبه نشده را می توان از حساب های پس انداز گم شده، بیمه نامه های عمر، چک های نقد نشده، سپرده های امنیتی شرکت ها یا بازپرداخت مالیات برداشت کرد.

کارکنانی که در ملک حضور خواهند داشت به افراد کمک می کنند تا لیست اموال بی ادعای ایالت را جستجو کنند و سپس روند ادعا را آغاز خواهند کرد.

به گفته مک‌ری، پس از پنج سال، این شرکت‌ها آن وجوه بدون ادعا را به خزانه‌داری دولت تحویل داده‌اند. مک‌ری گفت که تیم او با پشتکار تلاش کرده است تا آن وجوه ادعایی نشده را به مالکان احتمالی متصل کند.

مک‌ری گفت: «می‌خواهم از شهردار بوچ لی و هیئت مدیره براندون برای همکاری با دفتر من برای کمک به بازگرداندن پول‌های بی‌دریغ به خانواده‌ها، مشاغل و سازمان‌های محلی تشکر کنم.

به گفته McRae، تیم او برای بازگرداندن 60 میلیون دلار پول بدون مطالبه به افراد، جوامع محلی و مشاغل تلاش کرده است.

مک‌ری گفت: «این پول متعلق به دولت نیست، به شهروندان ما تعلق دارد و من مصمم هستم تا حد امکان به دست صاحبان قانونی برگردم.

افرادی که قصد دارند روز شنبه در این رویداد شرکت کنند، باید موارد زیر را برای شروع روند ادعا به همراه داشته باشند:

  • شناسنامه عکس دار (گواهینامه رانندگی، پاسپورت، شناسنامه نظامی و …)
  • کارت تامین اجتماعی شما (یا سند رسمی حاوی SSN)
  • اثبات آدرس (قبض آب و برق و غیره)
  • اثبات تغییر نام (مجوز ازدواج، طلاق و …)
  • اگر مالک فوت کرده است، گواهی فوت، وصیت نامه، ترحیم یا سوگندنامه فوت را به همراه داشته باشد.

برای بررسی پایگاه داده بدون ادعا، اینجا را کلیک کنید.

[ad_2]

Leave a reply