خانه می سی سی پی به دنبال کنترل درآمد مالیات بر فروش جکسون است

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – مجلس می سی سی پی روز پنجشنبه رای به محدود کردن بیشتر نحوه خرج کردن پول در شهر جکسون، پایتخت که با مشکلات آب دست و پنجه نرم می کند، از یک درصد مالیات فروش محلی – آخرین تلاش مجلس قانونگذاری تحت رهبری جمهوری خواهان برای کنترل اقدامات شهر تحت رهبری دموکرات ها

رای دهندگان جکسون این مالیات را در سال 2014 با پول تعیین شده برای جاده ها، پل ها، آب و فاضلاب تصویب کردند. بر اساس لایحه 1168 مجلس که روز پنجشنبه به تصویب مجلس رسید، تمام پول صرف سیستم آب شهری می شد.

قانونگذاران جکسون و سایر دموکرات ها با این طرح مخالفت کردند. آنها گفتند که هدایت تمام درآمد 1 درصدی مالیات فروش به آب، توانایی جکسون را برای تعمیر جاده ها و پل های آسیب دیده به شدت آسیب دیده، از جمله آنهایی که با چاله های سوراخ شده به اندازه کافی عمیق هستند که تایرها را صاف کند، مختل می کند.

نماینده دموکرات گفت: “خیابان های ما به دست شیطان خواهد رفت.” ارل بنکس جکسون

جکسون سال‌هاست که مشکل آب داشته است و بیشتر شهر در اواخر آگوست و اوایل سپتامبر به مدت چند روز آب جاری خود را از دست داد، زیرا بارندگی شدید مشکلات را در تصفیه خانه اصلی آب تشدید کرد. بخش‌هایی از جکسون پس از سرماخوردگی در ماه دسامبر دوباره آب خود را از دست دادند.

رئیس کمیته راه و روش مجلس نمایندگان، تری لامار، جمهوری خواه اهل سناتوبیا، از این لایحه حمایت کرد. او گفت که اطمینان از آب آشامیدنی تمیز و شیرین در حال حاضر اولویت بالاتری نسبت به رفع چاله ها دارد.

لامار گفت: «نیاز جدی برای صرف هزینه برای آب و فاضلاب در شهر جکسون وجود دارد.

مخالفان این لایحه اشاره کردند که جکسون قرار است 600 میلیون دلار از دولت فدرال برای بهبود سیستم آب دریافت کند. لامار گفت که نمی داند پول فدرال چه زمانی می رسد. او همچنین اذعان کرد که با تد هنیفین، که توسط دولت فدرال برای نظارت بر بهبود سیستم آب جکسون منصوب شده بود، صحبت نکرده است.

نماینده دموکرات رابرت جانسون از ناچز خاطرنشان کرد که پول حاصل از مالیات بر فروش 1٪ در جکسون قبلاً توسط کمیسیونی با اعضایی که توسط فرماندار، معاون فرماندار و رئیس مجلس انتخاب می شوند نظارت می شود. منتقدان آن کمیسیون می‌گویند که این کمیسیون توسط قانون‌گذاری اکثریت سفیدپوست برای محدود کردن قدرت مقامات منتخب در شهری که بیش از 80 درصد سیاه‌پوستان است، ایجاد شده است.

جانسون در مورد پیشنهاد جدید لامار گفت: “این یکی دیگر از آن ایده های پدرانه است که “ما به همه شما می گوییم چه کاری انجام دهید زیرا می خواهیم شما را در حین انجام آن تنبیه کنیم.”

لایحه مجلس 1168 با 76-41 تصویب شد. این رای عمدتاً در راستای خطوط حزبی و با حمایت جمهوری خواهان و اکثر مخالفان دموکرات ها برگزار شد.

این لایحه برای امکان بحث بیشتر مجلس برگزار شد و در نهایت باید برای کار بیشتر به مجلس سنا رفت.

سنای ایالتی تحت کنترل جمهوری خواهان اخیراً لایحه ای را تصویب کرده است که مالکیت و مدیریت سیستم آب جکسون را پس از خروج مدیر منصوب شده توسط فدرال به هیئت منطقه ای منتقل می کند.

لایحه ای که در انتظار بحث در مجلس است، سیستم قضایی جدیدی را در بخش هایی از جکسون با قضات منصوب به جای منتخب ایجاد می کند. شهردار جکسون، چوکوه آنتار لومومبا، گفت که پیشنهاد دادگاه او را به یاد آپارتاید می اندازد. وی همچنین از پیشنهاد شورای آب منطقه ای انتقاد کرده است.

[ad_2]

Leave a reply