حتی قانونگذار می سی سی پی از مشکلات آب جکسون رنج می برد

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – در پایتخت می سی سی پی، جایی که دوره های متناوب بدون آب جاری برای ساکنان به واقعیت تبدیل شده است، یک اختلال جدید در سیستم آب که مدت ها مشکل داشت، درست چند روز قبل از ورود قانونگذاران به جلسه قانونگذاری این ایالت در سال 2023 ادامه دارد.

در میان هوای سرد که زیرساخت‌ها را در اعماق جنوب به هم ریخت، لوله‌ها در جکسون شکستند و سیستم توزیع آب شهر نتوانست فشار کافی ایجاد کند. خدمه روزها برای شناسایی نشتی ها کار کرده اند، اما فشار هنوز به طور کامل بازگردانده نشده است و اعلامیه آب جوش در روز جمعه باقی مانده است.

رهبران شهر گفتند که سیستم آب همچنان در برابر اختلالات مربوط به آب و هوا آسیب پذیر است و قانونگذاران منطقه جکسون هر روز عصر با چشم انداز بازگشت از ساختمان کنگره به خانه بدون دسترسی به آب در خانه های خود مواجه می شوند.

نماینده ایالت دموکراتیک رونی کروداپ جونیور، که از سال 2019 نماینده جکسون جنوبی است، برای بازگشت آتی مجلس قانونگذاری به جلسه در 3 ژانویه آماده می شد. سپس، در دسامبر. ساعت 24 – تنها سه ماه پس از خرابی سیستم آب جکسون که بسیاری را در این شهر حدود 150000 نفری برای نوشیدن، آشپزی، حمام کردن و شستشوی توالت‌ها بدون آب گذاشت – دوباره این اتفاق افتاد.

در شب کریسمس، پس از آن که آخرین آب جاری کروداپ از زهکش پایین رفت، روح او نیز همراه با آن غرق شد.

Crudup در دسامبر نوشت: «من معمولاً در تقریباً همه موقعیت‌ها بسیار خوشبین هستم، اما این آخرین وضعیت آب بهترین حالت را دارد. 26 پست در شبکه های اجتماعی “همه برای من و همسایه های جکسونم دعا کنید. من می دانم که اگر من در حال مبارزه هستم، دیگران نیز همینطور هستند.»

چوکوه آنتار لومومبا، شهردار جکسون، گفت: مقامات محلی با «سیستم قدیمی و در حال فروپاشی که همچنان چالش‌های پس از چالش را ارائه می‌کند، مبارزه می‌کنند». آخرین مشکلات آب این شهر به دنبال طوفان زمستانی سال 2021 است که پس از یخ زدگی لوله ها، مردم را برای روزها بدون آب جاری کرد. سیستم آب در اواخر ماه اوت پس از غرق شدن سیل در یکی از تصفیه خانه های آب، دوباره به طور جزئی فروریخت.

در اوایل ماه سپتامبر، کراداپ اغلب در حال توزیع آب بطری‌هایی بود که آفتاب اواخر تابستان پارکینگ کلیسای نیوهورایزن را که پدرش، کشیش، پخته بود، می‌پخت. Ronnie Crudup Sr.، که در سال 1987 تأسیس شد. تی شرت انتخابی او در آن بعد از ظهرهای طولانی با شعاری که او برای کار در دست اجرا به کار می برد، نقش بسته بود: “در آغوش گرفتن سنگ”.

در 15 سپتامبر، فشار آب به بیشتر نقاط شهر بازگردانده شد و اخطار آب جوش در سطح شهر به طور موقت لغو شد، فقط سه ماه بعد مشکلات از سر گرفته شد. کروداپ بار دوره‌های متوالی را احساس کرد که در آن یک نیاز اساسی به منبع کمیاب برای خانواده و رای دهندگانش تبدیل شد.

“به عنوان یک مرد، چگونه می توانم از خانواده خود در این میان مراقبت کنم؟ به عنوان یک رهبر سیاسی، چگونه به رای دهندگانم خدمت کنم؟ کروداپ به آسوشیتدپرس گفت: تمام احساسات من درونی شده بود و هیچ روشی برای بیرون کشیدن آن نداشتم.

پس از اینکه برادر کروداپ دسامبر خود را دید. 26 پست در رسانه های اجتماعی، او با مجموعه ای از سوالات تلفن را برداشت.

“چرا نا امیدی؟ چرا این احساس را داری؟» کروداپ می گوید که برادرش می پرسد. با پرسیدن سؤالات درست از او، توانستم با خودم صحبت کنم.»

کروداپ گفت که از ساکنان جکسون می خواهد که برخی از آنها تعطیلات کریسمس را به دنبال مکانی برای دوش گرفتن گذرانده اند تا از آنچه که او آن را “درونی کردن بار” می نامد، اجتناب کنند. در کلیسای نیوهورایزن، کروداپ از نزدیک با پدرش کار می‌کند، و با همدیگر با همدیگر از طریق دیدن همسایگان خود در رحمت یک سیستم آبی غیرقابل اعتماد صحبت کرده‌اند.

“شما بچه های زیادی دارید که دندان هایشان را مسواک نمی زنند و این چیزهای دیگر. مخصوصاً برخورد با بسیاری از کمترین‌ها که از نوع منابعی که او یا من یا سایر افراد داریم، ندارند، بر او سنگینی می‌کند.” گفت. “و ما در مورد آن صحبت می کنیم.”

600 میلیون دلار از پول فدرال که قرار است جکسون برای سیستم آب خود دریافت کند، پتانسیل “احیای بسیاری از شرایط اقتصادی” را دارد که مانع از تعمیرات ساختاری ضروری شده است، Crudup Sr. گفت.

[ad_2]

Leave a reply