حامیان آموزش و پرورش خواهان پول بیشتری از بودجه می سی سی پی هستند

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – قانون‌گذاران ارشد می‌سی‌سی‌پی همچنان در تلاش بودند تا روز جمعه تصمیم بگیرند که این ایالت چه مقدار پول برای مدارس دولتی در این سال انتخابات خرج می‌کند، حتی با وجود اینکه طرفداران آموزش همچنان برای افزایش قابل توجه تلاش می‌کردند.

اریکا جونز، رئیس انجمن مربیان می سی سی پی در بیانیه ای گفت: “دانش آموزان ما شایسته یک محیط آموزشی تمیز، مجهز، خوشایند و پرانرژی با دسترسی به آخرین فن آوری و روش های آموزشی نوآورانه هستند.”

نویسندگان بودجه مجلس نمایندگان و سنا با یک ضرب الاجل شنبه برای ارائه پیشنهادهایی برای تأمین بودجه آموزش، مراقبت های بهداشتی، زندان، حمل و نقل و سایر خدمات در سال مالی که از اول ژوئیه آغاز می شود، روبرو هستند.

جان رید، رئیس کمیته تخصیص بودجه مجلس نمایندگان، آر-گوتیه، جمعه گفت: «می توانم به شما اطمینان دهم که ما سخت کار می کنیم.

همه اعضای مجلس نمایندگان و سنا می توانند در روزهای پس از ارائه پیشنهادهای بودجه از سوی مذاکره کنندگان، رای دهند. جمهوری خواهان هر دو مجلس را کنترل می کنند.

انتظار می رود بودجه کمی بیشتر از بودجه امسال باشد. انتظار می رود کل هزینه ها حدود 24.7 میلیارد دلار باشد. حدود 47 درصد از آن یا 11.6 میلیارد دلار از دولت فدرال تامین شده است.

بودجه نویسان قانونگذاری اغلب بیشتر توجه خود را بر روی صندوق عمومی ایالت متمرکز می کنند که حدود 26 درصد از کل بودجه را تشکیل می دهد. پیش بینی می شود این رقم در سال آینده نزدیک به 6.4 میلیارد دلار باشد.

سنا اخیراً به بازنگری کلی برنامه آموزش کافی می سی سی پی، فرمول پیچیده ای که قرار است به مدارس دولتی پول کافی برای برآورده کردن استانداردهای تحصیلی متوسط ​​بدهد، رأی داد. MAEP در سال 1997 به تصویب رسید. فقط دو بار به طور کامل تأمین مالی شده است، آخرین بار 16 سال پیش است.

رهبران سنا گفته اند که اصلاحات پیشنهادی آنها در MAEP 181 میلیون دلار اضافی به بودجه مدارس تزریق می کند، اما فرماندار جمهوری خواه تیت ریوز گفت که او نمی خواهد پول بیشتری صرف هزینه های اداری شود. رهبران مجلس نمایندگان نیز پیشنهاد سنا را نپذیرفته اند.

انجمن مربیان می سی سی پی بیش از 7000 عضو دارد. جونز در بیانیه روز جمعه خود گفت که معلمان شایستگی منابع مورد نیاز برای انجام وظایف خود را دارند و مدارس باید اطمینان حاصل کنند که دانش آموزان آماده یادگیری و همکاری هستند.

[ad_2]

Leave a reply